Monday , October 23 2017
Home / Khaas Khabar / फ़ोटो जर्नलिस्ट सेहतयाब, हॉस्पिटल से डिस्चार्ज

फ़ोटो जर्नलिस्ट सेहतयाब, हॉस्पिटल से डिस्चार्ज

इजतिमाई इस्मत रेज़ि का शिकार 23 साला फ़ोटो जर्नलिस्ट को हॉस्पिटल से डिस्चार्ज कर दिया गया और डॉक्टरों ने बताया कि अब वो पूरी तरह सेहतमंद हैं।

इजतिमाई इस्मत रेज़ि का शिकार 23 साला फ़ोटो जर्नलिस्ट को हॉस्पिटल से डिस्चार्ज कर दिया गया और डॉक्टरों ने बताया कि अब वो पूरी तरह सेहतमंद हैं।

जसलोक हॉस्पिटल ने एक बयान में कहा कि मरीज़ा की सेहत में तेज़ी से बेहतरी आई और हमारे डॉक्टरों की टीम उस पर ख़ास तवज्जे दे रही थी। मरीज़ा को अब तिब्बी तौर पर मुकम्मल फ़िट क़रार दिया गया है और कल रात उसे हॉस्पिटल से डिस्चार्ज कर दिया गया। बयान में कहा गया कि मरीज़ा को यहां ईलाज के लिए शरीक करने के बाद मेयारी तिब्बी निगहदाशत यक़ीनी बनाई गई और इसके लिए हुक्काम से भी इज़हार-ए-तशक्कुर किया गया। इससे पहले हॉस्पिटल के ज़राए ने कहा था कि नौजवान फ़ोटो जर्नलिस्ट का नफ़सियाती कौंसलिंग सशन जारी है।

इजतिमाई इस्मत रेज़ि का ये वाक़िया एक हफ़्ता क़ब्ल मुंबई के एक ग़ैर कारकर्द मिल में पेश आया था जहां ये लड़की तफ़वीज़ कर्दा स्टोरी के सिलसिले में अपने साथी के साथ वहां गई थी। इस वाक़िये पर मुल्क भर में शदीद बरहमी और ग़म-ओ-ग़ुस्से का इज़हार किया गया। इस वाक़िये ने गुज़िश्ता साल नई दिल्ली में पेश आए इजतिमाई इस्मत रेज़ि-ओ-क़त्ल की याद ताज़ा कर दी, जिस के बाद सारे मुल्क में एहितजाजी मुज़ाहिरे किए गए थे। मुख़्तलिफ़ शोबा-ए-हयात से ताल्लुक़ रखने वाले अवाम, सियासी जमातों, मीडिया, तंज़ीमों और बालीवुड शख्सियतों ने फ़ोटो जर्नलिस्ट इजतिमाई इस्मत रेज़ि वाक़िये पर बरहमी का इज़हार करते हुए मुजरिमीन को सख़्त और इबरतनाक सज़ा देने का मुतालिबा किया।

इस दौरान गिरफ़्तार पाँच मुल्ज़िमीन को कल 23 साला फ़ोटो जर्नलिस्ट की इजतिमाई इस्मत रेज़ि के सिलसिले में शक्ति मिल्ज़ कम्पाऊंड लेजाया ताकि हक़ायक़ और तफ़सीलात का पता चल सके। ज्वाइंट कमिशनर पुलिस (क्राईम) हेमांशु राय जो तहक़ीक़ात की निगरानी कर रहे हैं, मिल पर मौजूद थे। तमाम पाँच मुल्ज़िमीन को तक़रीबन एक बजे दिन इस मुक़ाम पर लेजाया गया जहां उन्होंने इस जुर्म का इर्तिकाब किया था और पुलिस ने उनसे तफ़सीलात हासिल की।

TOPPOPULARRECENT