Wednesday , October 18 2017
Home / World / फ़ौजी अहलकारों को सज़ा देने का इन्हिसार ग़लती के इर्तिकाब पर है: पेनटगान

फ़ौजी अहलकारों को सज़ा देने का इन्हिसार ग़लती के इर्तिकाब पर है: पेनटगान

वाशिंगटन। 8 जनवरी (एजैंसीज़) पेनटगान ने पाकिस्तानी चैक पोस्टों पर नाटो हमलों के सिलसिले में मुताल्लिक़ा फ़ौजी अहलकारों के ख़िलाफ़ बाज़ाबता कार्रवाई का इंदीया देते हुए कहा है कि सज़ा का इन्हिसार ग़लती के इर्तिकाब पर होगा। पेनट

वाशिंगटन। 8 जनवरी (एजैंसीज़) पेनटगान ने पाकिस्तानी चैक पोस्टों पर नाटो हमलों के सिलसिले में मुताल्लिक़ा फ़ौजी अहलकारों के ख़िलाफ़ बाज़ाबता कार्रवाई का इंदीया देते हुए कहा है कि सज़ा का इन्हिसार ग़लती के इर्तिकाब पर होगा। पेनटगान के तर्जुमान जान कर्बी ने बताया कि ये बात ख़ारिज अज़ इमकान नहीं कि फ़ौजी अहलकारों के ख़िलाफ़ ज़ाबते की कार्रवाई की जाय ताहम अभी तक इस हवाले से नाटो के किसी भी फ़ौजी ओहदेदार को कोई सज़ा नहीं दी गई।

तर्जुमान कैप्टन जान कर्बी ने बताया कि जो छानबीन की गई, इस के नतीजे में पाकिस्तान और अमरीका के दरमयान मुसलसल अदमे इअतिमाद भी साबित होगया और ये बात भी कि अतराफ़ के माबैन मालूमात के तबादले और राबिताकारी मैं मुतवातिर गलतीयां इन हमलों का सबब बनें। कर्बी के बाक़ौल फ़ौजी रहनुमा इसहतमी रिपोर्ट को इस अमर के ताय्युन के लिए इस्तिमाल करेंगे कि आया नाटो या अमरीका के किसी फ़ौजी ओहदेदार के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जानी चाहीए, मुम्किना फ़ैसले फ़ौजी कमान में मुख़्तलिफ़ सतहों पर फ़राइज़ अंजाम देने वाले आफ़िसरान करेंगे और उन का इन्हिसार इस बात पर होगा कि आया ये बात भी तए होजाती है कि इन हमलों के सिलसिले में अमरीकी या नाटो के फ़ौजी अहलकारों ने कोई ग़लती की थी।

उधर वाशिंगटन में मीडीया को ब्रीफिंग देते हुए अमरीकी दफ़्तार-ए-ख़ारजा की तर्जुमान विक्टोरिया नौ लैंड ने कहा कि मेमो केस पर जोडीशील कमीशन की तहक़ीक़ात को आलमी मयार के मुताबिक़ होना चाहीए। उन्हों ने कहा कि हुसैन हक़्क़ानी के बारे में अमरीकी सीनेटर्स के ब्यान का उन्हें इलम नहीं। उन्हों ने कहा कि अमन मुज़ाकरात अफ़्ग़ान सरबराही में होने चाहिऐं। बिगराम अरबीस पर क़ैदीयों से होने वाले ग़ैर इंसानी सुलूक की मुकम्मल तहक़ीक़ात की जाएंगी।

दरीं असना एक अमरीकी अख़बार के मुताबिक़ अमरीकी फ़ौज और सी आई ए ने अलक़ायदा रहनुमा उसामा बिन लादन की ऐबट आबाद ऑप्रेशन में हलाकत की वीडीयो एक फ़िल्म साज़ को देने की तहक़ीक़ात शुरू करदें। हाउज़ कमेटी बराए दाख़िली स्कियोरटी के चेयरमैन पैट्रिकिंग ने एक ब्यान में कहा है कि उन्हों ने तहक़ीक़ात की दरख़ास्त अगस्त में दी थीये दरख़ास्त इन ख़बरों की बुनियाद पर दी थी कि उसामा की हलाकत की वीडीयो एक ऑस्कर ऐवार्ड याफ़ता फ़िल्म साज़ को दी गई है। किंग ने अपने ब्यान में दावा किया है कि फ़िल्म रवां बरस अक्टूबर में सदारती इंतिख़ाबात से एक माह पहले रीलीज़ की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT