Thursday , October 19 2017
Home / Crime / फ़्रांसीसी सिफ़ारतकार( दूतावास) इस्मत रेज़ि ( बलात्कार) में मुलव्वस, फ़्रांस का मुदाख़िलत से इनकार

फ़्रांसीसी सिफ़ारतकार( दूतावास) इस्मत रेज़ि ( बलात्कार) में मुलव्वस, फ़्रांस का मुदाख़िलत से इनकार

फ़्रांस ने आज अपने एक सिफ़ारती अमला के रुकन ( सदस्य) के इस्मत रेज़ि मुआमला में मुलव्वस होने पर किसी भी मुदाख़िलत ( से इनकार कर दिया है। फ़्रांस का इस्तिदलाल ( दलील) है कि मज़कूरा सिफ़ारती रुकन को सिफ़ारती मुराआत (देख रेख) हासिल नहीं हैं और ह

फ़्रांस ने आज अपने एक सिफ़ारती अमला के रुकन ( सदस्य) के इस्मत रेज़ि मुआमला में मुलव्वस होने पर किसी भी मुदाख़िलत ( से इनकार कर दिया है। फ़्रांस का इस्तिदलाल ( दलील) है कि मज़कूरा सिफ़ारती रुकन को सिफ़ारती मुराआत (देख रेख) हासिल नहीं हैं और हिंदूस्तानी क़ानून जो भी फ़ैसला करेगा वो फ़्रांस के लिए भी काबिल-ए-क़बूल होगा।

दरीं असना नई दिल्ली में फ़्रांसीसी हुकूमत के ज़राए ( सूत्रों) ने कहा कि हिंदूस्तानी क़ानून इस मुआमला में जो भी फ़ैसला करेगा इसका एहतिराम किया जाएगा। क्योंकि इस्मत रेज़ि (बलात्कार) में मुलव्वस रुकन के पास सिफ़ारती पासपोर्ट नहीं है और ना ही उसे कोई सिफ़ारती मुराआत हासिल हैं।

फ़्रांस के कौंसिल जनरल के दफ़्तर से जारी कर्दा ब्यान के मुताबिक़ तहक़ीक़ात का सिलसिला जारी है और फ़्रांसीसी सिफ़ारतख़ाना इस सिलसिला में पुलिस को अपना भरपूर तआवुन ( मदद) पेश करेगा। पुलिस ने फ़्रांसीसी क़ौंसलख़ाना के मुलाज़िम पास्कल मज़ोरईर के ख़िलाफ़ इस्मत रेज़ि का एक मुआमला दर्ज किया है।

जारी कर्दा ब्यान में ये कहा गया है कि सिफ़ारतख़ाना को भी ये इत्तिला दी गई है कि एक कमसिन लड़की की इस्मत रेज़ि करने वाला कोई और नहीं बल्कि सिफ़ारतख़ाने का मुलाज़िम पास्कल है। दरख़ास्त दाख़िल करने वाला मुतास्सिरा ( पीड़ित) कमसिन लड़की का बाप है जो मज़कूरा कौंसिल ख़ाने का कौंसल एजेंट है।

दरीं असना ने मुख़्तलिफ़ समाजी ग्रुप्स के अरकान ने फ़्रांसीसी सिफ़ारतख़ाने के बाहर ज़बरदस्त एहतिजाजी मुज़ाहरा ( प्रदर्शन) करते हुए ख़ाती को गिरफ़्तार करने का मुतालिबा किया। पुलिस ने फ़्रांसीसी सिफ़ारतकार( दूतावास) के ख़िलाफ़ ताज़ीरात-ए-हिंद की दफ़ा 376 के तहत मुआमला दर्ज किया है।

TOPPOPULARRECENT