Friday , August 18 2017
Home / World / फ़्रांस: लीबिया में दाइश मुख़ालिफ़ फ़िज़ाई हमलों का इमकान मुस्तरद

फ़्रांस: लीबिया में दाइश मुख़ालिफ़ फ़िज़ाई हमलों का इमकान मुस्तरद

French Foreign Minister Laurent Fabius arrives at an anti-Daesh summit with the foreign ministers of 23 countries from Europe, the West and the region, as well as by the High Representative of the European Union for Foreign Affairs and Security Policy, on February 2, 2016 in Rome. AFP PHOTO POOL / NICHOLAS KAMM

फ़्रांसीसी वज़ीरे ख़ारजा लोरान फाबियोस ने इन इत्तिलाआत को मुस्तरद कर दिया है कि उनका मुल्क लीबिया में सख़्तगीर जंगजू ग्रुप दौलते इस्लामीया इराक़ वो शाम (दाइश) के ख़िलाफ़ फ़ौजी कार्रवाई करने जा रहा है।

वो इतालवी दारुल हुकूमत रोम में मंगल के रोज़ दाइश मुख़ालिफ़ जंग में शरीक ममालिक के इजलास के मौक़ा पर सहाफ़ीयों से गुफ़्तगु कर रहे थे। उन्होंने वाज़ेह किया कि लीबिया में फ़ौजी मुदाख़िलत का सवाल ही पैदा नहीं होता।

अगर्चे इस फ़ौजी कार्रवाई के लिए दबाव है मगर (फ़्रांसीसी) हुकूमत का ये मोक़िफ़ नहीं है। क़ब्लअज़ीं फ़्रांसीसी सदर ओलांद भी हाल ही में एक इंटरव्यू में ये कह चुके हैं उनका मुल्क लीबिया में यकतरफ़ा तौर पर मुदाख़िलत नहीं करेगा।

उनका कहना था कि हम जुनूब में दहशतगर्दी पर क़ाबू पाने के लिए काम कर रहे हैं लेकिन फ़्रांस लीबिया में मुदाख़िलत नहीं करेगा क्योंकि ये अब आलमी बिरादरी पर मुनहसिर है कि वो अपनी ज़िम्मेदारियां पूरी करे।

TOPPOPULARRECENT