Monday , August 21 2017
Home / Islami Duniya / फ़्लाईट ऑप्रेशन बहाल, मुज़ाकरात शुरू

फ़्लाईट ऑप्रेशन बहाल, मुज़ाकरात शुरू

पाकिस्तान इंटरनेशनल एयर लाइन्स (पी आई ए) की निजकारी के ख़िलाफ़ की जाने वाली हफ़्ते भर की हड़ताल के बाद फ़्लाईट ऑप्रेशन पूरी तरह शुरू हो गया है। आठ दिन तक जारी रहने वाली इस हड़ताल के दौरान दो एहतेजाजी मुलाज़मीन नामालूम अफ़राद की गोली लगने से हलाक हो गए थे।

इस दौरान नौ सौ से ज़ाइद परवाज़ों की मंसूख़ी से पी आई ए को अरबों का नुक़्सान उठाना पड़ा। बुध के रोज़ होने वाली एक और पेशरफ़्त में पाकिस्तान इंटरनेशनल आयर लाइन्स ने अपने किरायों में कमी का ऐलान करते हुए उमरा ज़ाइरीन के लिए लाहौर से किराया 54 हज़ार पाँच सौ रुपये, कराची से 44500 रुपये और लाहौर से कराची का यक तर्फा किराया किसी टैक्स के बग़ैर साढे़ सात हज़ार रुपये मुक़र्रर करने का ऐलान किया है।

बुध के रोज़ लाहौर में पी आई ए के मुलाज़मीन की जॉइंट ऐक्शन कमेटी के एक वफ्द ने अपने चेयरमैन सुहेल बलोच की क़ियादत में पंजाब के वज़ीरे आला मियां शहबाज़ शरीफ़ से मुलाक़ात की और उन्हें पी आई ए के एहतेजाजी कारकुनों के मुतालिबात से आगाह किया।

वज़ीरे आला पंजाब ने उनके मुतालिबात ग़ौर से सुने और उन्हें यक़ीन दहानी करवाई कि क़तर के दोरोज़ा दौरे पर गए हुए वज़ीरे आज़म पाकिस्तान मियां नवाज़ शरीफ़ की वतन आमद के बाद उन्हें इन मुतालिबात पर हुकूमती मोक़िफ़ से आगाह किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT