Monday , October 23 2017
Home / District News / फुटपाथ ताजरीन को मुआवज़ा की अदम अदाइगी

फुटपाथ ताजरीन को मुआवज़ा की अदम अदाइगी

काग़ज़ नगर में मास्टर प्लान के तहत सड़कों की दोनों तरफ बस स्टांड ,रेलवे स्टेशन ,राजीव गांधी चौक और अंबेडकर चौक के दुकानों की तोड़ फोड़ की गई जिस की वजह फुटपाथ पर अपना कारोबार करने वाले ख़सूसन माइनॉरिटी तबके के ताजिर मुतास्सिर हुए और इस वा

काग़ज़ नगर में मास्टर प्लान के तहत सड़कों की दोनों तरफ बस स्टांड ,रेलवे स्टेशन ,राजीव गांधी चौक और अंबेडकर चौक के दुकानों की तोड़ फोड़ की गई जिस की वजह फुटपाथ पर अपना कारोबार करने वाले ख़सूसन माइनॉरिटी तबके के ताजिर मुतास्सिर हुए और इस वाक़िये को एक माह का अर्सा गुज़र चक्की।

इसी ज़िमन में ज़ाकिर शरीफ़ सयासी क़ाइद ने अपने साथीयों के साथ महिकमा बलदिया के रूबरू धरने का एहतेमाम किया और राजू मुंसीपल कमिशनर को एक याददाश्त पेश की कलेक्टर ज़िला आदिलाआबाद और सब कलेक्टर आसिफ़आबाद को भी फ़ियाकिस के ज़रीये इत्तेला दी गई जिस में इस बात की सर अहित की गई कि शहर में चौरास्तों और अहम शाहराहों पर तोड़ फोड़ तोड़ की गई लेकिन सड़क की तामीर नहीं की गई जिस की वजह सड़कों पर धूल उड़ रही है अवाम की सेहत मुतास्सिर होरही है इस के अलावा मास्टर प्लान में जिन फुटपाथ के ताजिरों (व्यापारी) को नुक़्सान हुआ है उनकी पा बजाई नहीं हुई या उसकी मुतबादिल जगह भी नहीं दी गई जिस की वजह फुटपाथ पर कारोबार करने वाले एक माह के तवील अर्से से बेकार रहें।

ज़ाकिर शरीफ़ ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि सड़कों की तामीर के सिलसिले में दिलचस्पी ले और बेरोज़गार नौजवानों ने मसले की यकसूई करले।

राजू ने यकीन दिया कि फंड्स की कमी के बाइस सड़कों की तामीर मुम्किन ना होसकी। बेरोज़गार नौजवानों के लिए भी कुछ ना कुछ इंतेज़ाम किया जाएगा।

इस मौके पर अबदुर्रहीम साबरी साबिक़ा मुंसीपल कौंसिलर ,वेंकना साबिक़ा चैरमैन कोआपरेटिव बैंक ,रामा और दुसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT