Wednesday , October 18 2017
Home / Sports / फुटबॉल मैच में हंगामा आराई , 21 अफ़राद को सज़ाए मौत

फुटबॉल मैच में हंगामा आराई , 21 अफ़राद को सज़ाए मौत

क़ाहिरा 26 जनवरी मिस्र की एक अदालत ने गुजिश्ता साल‌ फरवरी में फुटबॉल मैच के बाद हंगामा आराई में मुलव्वस 21अफ़राद को मौत की सज़ा सुनाई है।ये हंगामा आराई एक फुटबॉल मैच के बाद दोनों टीमों के हामीयों के माबैन हुई थी जिस केनतीजे में 74 अफ़राद हलाक हो गए थे।

वाज़िह रहे कि अदालत की जानिब से ये फ़ैसला एक ऐसे वक़्त में सामने आया है जब मिस्र में इन्क़िलाब की दूसरा सालगिरह‌ के मौक़ा पर मुल्क में हुकूमत मुख़ालिफ़ मुज़ाहिरे जारी हैं। मिस्र के सरकारी टी वी के मुताबिक़ अदालत के फ़ैसले के बाद मौत की सज़ा पाने वाले अफ़राद के रिश्तेदारों ने पोर्ट सईद के पुलिस स्टेशन पर हमला किया जिस के नतीजे में एक शख़्स हलाक होगया।

इस मुक़द्दमे के जज ने ऐलान किया कि वो इस मुक़द्दमे में शरीक दीगर मुल्ज़िमान के बारे में फ़ैसले का ऐलान 9 मार्च को करेंगे।इस मुक़द्दमे की समाअत के दौरान 73अफ़राद पर जरह की गई। याद रहे कि मैच में हंगामा आराई उस वक़्त शुरू हुई जब मैच जीतने वाली टीम अलमिसरी के हामी मैच ख़त्म होने के बाद मैदान में दाख़िल हुए और हारने वाली टीम अलाहली के हामीयों पर हमला कर दिया था।अलमसरी को कमज़ोर टीम समझा जा रहा था लेकिन इस ने ये मैच 3-1 गोल से जीत लिया ।

TOPPOPULARRECENT