Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / फूलबाग में अश्रार(बुरा बरताव) के हमले में एक शख़्स ज़ख़मी।

फूलबाग में अश्रार(बुरा बरताव) के हमले में एक शख़्स ज़ख़मी।

हैदराबाद 25 अक्टूबर पुराने शहर के इलाक़ा फूलबाग में आज रात नामालूम अफ़राद ने एक मुस्लिम शख़्स को तेज़ धार हथियारों से हमला करते हुए शदीद ज़ख़मी कर दिया । इस वाक़िया की इत्तिला आम होते ही पुलिस फ़ौरी हरकत में आ गई और पुराने शहर में स

हैदराबाद 25 अक्टूबर पुराने शहर के इलाक़ा फूलबाग में आज रात नामालूम अफ़राद ने एक मुस्लिम शख़्स को तेज़ धार हथियारों से हमला करते हुए शदीद ज़ख़मी कर दिया । इस वाक़िया की इत्तिला आम होते ही पुलिस फ़ौरी हरकत में आ गई और पुराने शहर में सख़्त चौकसी इख़तियार करली गई ।

बताया जाता है कि सुख फ़िर्क़ा से ताल्लुक़ रखने वाले 5 ता 6 अफ़राद जो फ़लक नुमा के इलाक़ा में वाक़्य शराब की दुकान पर मए नोशी के बाद ठहरे हुए थे वहां से गुज़र रहे सय्यद अलीम नामी 42 साला शख़्स पर क़ातिलाना हमला करदिया । सय्यद अलीम इस हमला में शदीद ज़ख़मी हो गए जिन्हें फ़ौरी तौर पर कंचन बाग़ के एक कॉरपोरेट हॉस्पिटल से रुजू कर दिया गया जहां उन का ईलाज जारी है ।

सय्यद अलीम कनदीकल गेट में होटल का कारोबार करते थे और आज रात अपने मकान वाक़्य फूलबाग जा रहे थे कि सुख फ़िर्क़ा से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद ने उन पर क़ातिलाना हमला करदिया । इस वाक़िया की इत्तिला पाकर डी सी पी साउथ ज़ोन डाक्टर अकोन सभरवाल फ़लक नुमा पहूंचे गए और इलाक़ा में पुलिस गशत में इज़ाफ़ा कर दिया गया ।

TOPPOPULARRECENT