Wednesday , September 20 2017
Home / International / फ्लूज़ा पर अब इराक़ी सेना का कंट्रोल

फ्लूज़ा पर अब इराक़ी सेना का कंट्रोल

इराक़ी सरकार का कहना है कि सरकारी सेना ने फ्लूज़ा शहर को आतंकवादी संस्था ISIS के क़ब्ज़ा से आज़ाद करवा लिया है। सरकारी बयान में कहा गया है कि आतंकवाद विरोधी फ़ोर्स और पुलिस ने मुनिसिपल बिल्डिंग पर राष्ट्रीय पर्चम लहरा दिया है।

इस से पहले ये ख़बर थीं कि जुनूब और मशरिक़ी इलाक़ों पर सरकार ने कंट्रोल हासिल किया। बग़दाद से 50 किलोमीटर के फ़ासले पर स्थित फ्लूज़ा वो शहर है जिस पर आतंकवादी संस्था ISIS सबसे ज़्यादा अर्से से क़ाबिज़ है।

ISIS ने फ्लूज़ा पर सन 2014 में क़ब्ज़ा किया था और इस के कुछ माह बाद ही वो इराक़ और शाम में दुसरे इलाक़ों पर क़ाबिज़ हुई थी। अमरीका की रक्षा सेक्रेट्री ऐश कार्टर का कहना है कि शहर के अहम इलाक़े ISIS के क़ब्ज़े में और मज़ीद लड़ाई करने की ज़रूरत है।

इराक़ के प्रधान मंत्री हैदर अल अबादी का कहना है कि शहर में बहुत कम तादाद में आतंकवादी मौजूद हैं। सरकारी टीवी से ख़िताब में हैदर अल अबादी ने कहा कि हमने फ्लूज़ा आज़ाद करवाने का वाअदा किया था और हमने दोबारा क़ब्ज़ा हासिल कर लिया है। हमारी सिक्यूरिटी फ़ोर्सेस का फ्लूज़ा पर कंट्रोल है और मुख़्तसर इलाक़ा कुछ ही घंटों में ख़ाली करवा लिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT