Wednesday , August 23 2017
Home / International / बंगला देश में चुनाव तशद्दुद 8 लोग हलाक

बंगला देश में चुनाव तशद्दुद 8 लोग हलाक

ढाका 09 मई: कम अज़ कम 8 लोग हलाक कर दिए गए और दुसरे कई पिछ्ले 24 घंटे के दौरान झड़पों में जो मुक़ामी कौंसिल के चुनाव के सिलसिले में हुई थीं कई ज़ख़मी हो गए। मुक़ामी कौंसिल के लिए चौथे मरहले की राय दही हुई थी जिस में 703 यूनीयन परिषदों के लिए चुनाव हुए चूँकि चुनाव 11 फ़रव‌री को मुक़र्रर थे कम अज़ कम 70 लोग जुमा के दिन तक चुनाव तशद्दुद में हलाक हो गए।

मुक़ामी हुकूमत के लिए पहली बार पार्टी ख़ुतूत पर चुनाव मुनाक़िद किए गए हैं आख़िरी मरहले की राय दही चार दिन को मुक़र्रर है। बंगला देश न्यूज़ के ख़बर के मुताबिक एक शख़्स हलाक और दुसरे 130 ज़ख़मी हो गए जब अवामी लीग के बाग़ी उम्मीदवार के हामीयों और नफ़ाज़ क़ानून महिकमा के अरकान अमला के बीच धापरहाक साद उल्लाहपूर गलबनधा में झड़पें हुईं दो लोग हलाक और दुसरे 10 ज़ख़मी हो गए जब कि अवामी लीग के उम्मीदवार के हामी पार्टी के बाग़ी उम्मीदवार राज शाहीके इलाके बागमारा में एक दूसरे से लड़ाई किए।

डीआईजी पुलिस एम ख़ुरशीद हसन ने कहा कि अवामी लीग कारकुन सिद्दीक़ अल रहमान को एक नामालूम शख़्स ने गोली मार कर हलाक कर दिया और वो ख़ुद भी आचपड़ा यूनीयन में झड़प के दौरान क़लब पर हमले से इंतेक़ाल कर गया। डीआईजी ने कहा कि पुलिस ने सूरत-ए-हाल पर क़ाबू पाने के लिए फायरिंग की और आँसू गैस के शल बरसाए।
तशद्दुद उस वक़्त भड़क उठा जब कि राय दही के दौरान कई मुक़ामात पर बोग्स राय दही और बे क़ाईदगियों की शिकायात वसूल हुईं ।

TOPPOPULARRECENT