Wednesday , October 18 2017
Home / World / बंगला देश में नाकाम फ़ौजी बग़ावत हिज़्ब अल तहरीर के 5 अरकान गिरफ़्तार

बंगला देश में नाकाम फ़ौजी बग़ावत हिज़्ब अल तहरीर के 5 अरकान गिरफ़्तार

ढाका, २२ जनवरी (पी टी आई) बंगला देश की इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी फ़ोर्स ने मुल्क में नाकाम बग़ावत के सिलसिले में ममनूआ इस्लामी तंज़ीम हिज़्ब अल तहरीर के पाँच अरकान को गिरफ़्तार कर लिया। इस साज़िश के कलीदी मुश्तबा मेजर सैयद ज़िया उल-हक़ की

ढाका, २२ जनवरी (पी टी आई) बंगला देश की इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी फ़ोर्स ने मुल्क में नाकाम बग़ावत के सिलसिले में ममनूआ इस्लामी तंज़ीम हिज़्ब अल तहरीर के पाँच अरकान को गिरफ़्तार कर लिया। इस साज़िश के कलीदी मुश्तबा मेजर सैयद ज़िया उल-हक़ की गिरफ़्तारी के लिए बड़े पैमाने पर तलाशी मुहिम शुरू की गई है।

रैपिड ऐक्शन बटालियन ने हिज़्ब अल तहरीर के पाँच कारकुनों को गिरफ़्तार कर लिया जिन पर मेजर हक़ के मंसूबा से ताल्लुक़ रखने का शुबा है। फ़ौज के तर्जुमान ने बताया कि मेजर हक़ को गिरफ़्तार करने केलिए मुहिम जारी है और क़ानून नाफ़िज़ करने वाली एजेंसीयों ने इस मुहिम के हिस्से के तौर पर कल मेजर के कई रिश्तेदारों के मकानात पर धावे किए।

कल गिरफ़्तारीयों के दौरान एक स्कियोरटी अहलकार ज़ख़मी होगया था। इस दौरान वज़ीर-ए-आज़म शेख़ हसीना ने अपोज़ीशन बंगला देश नेशनलिस्ट पार्टी पर इस नाकाम बग़ावत के मंसूबा में मुलव्वस होने का इल्ज़ाम आइद किया। पार्टी इजलास से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि इस बग़ावत के मंसूबा से साफ़ ज़ाहिर होता है कि बंगला देश नेशनलिस्ट पार्टी सरबराह और उन की कट्टर हरीफ़ खालिदा ज़िया के इस तबसरा में बाहम रब्त पाया जाता है जिस में उन्हों ने 2012 तक मौजूदा हुकूमत के ख़ातमे का अह्द किया था।

TOPPOPULARRECENT