Sunday , October 22 2017
Home / Islami Duniya / बंगला देश में हड़ताल, पुलिस फायरिंग से चार अफ़राद हलाक

बंगला देश में हड़ताल, पुलिस फायरिंग से चार अफ़राद हलाक

ढाका, 17 जुलाई: (पी टी आई) बंगलादेश में जमात-ए-इस्लामी के 91 साला ग़ुलाम आज़ाद को सुनाई गई सज़ा के ख़िलाफ़ आज मुल्क के कई हिस्सों में तशद्दुद फूट पड़ा और पुलिस फायरिंग में चार अफ़राद हलाक हो गए । ये इत्तिला मिलने पर कि एहतिजाजियों ने पूर

ढाका, 17 जुलाई: (पी टी आई) बंगलादेश में जमात-ए-इस्लामी के 91 साला ग़ुलाम आज़ाद को सुनाई गई सज़ा के ख़िलाफ़ आज मुल्क के कई हिस्सों में तशद्दुद फूट पड़ा और पुलिस फायरिंग में चार अफ़राद हलाक हो गए । ये इत्तिला मिलने पर कि एहतिजाजियों ने पूरे मुल्क में एक दिन की आम हड़ताल के दौरान सतकेरा में काली गंज के मुक़ाम पर एक सड़क की नाकाबंदी कर दी है।

35 मुलाज़मीन पुलिस की एक टीम इस मुक़ाम पर पहुंची ताकि रुकावटें दूर कर सकें। रोज़नामा डेली स्टार ने अस्सिटेंट सुप्रीटेंडेंट पुलिस ताजुल इस्लाम के बयान का हवाला देते हुए ख़बर शाय की है कि जैसे ही पुलिस ने रुकावटें हटाना शुरू कर दी ,मुल्क की सब से बड़ी इस्लामी पार्टी जमात-ए-इस्लामी और इसके तलबा शोबा इस्लामी छात्र शबर के कारकुन अचानक लाठियों से उन पर हमलावर हो गए।

एक मरहले पर जमात-ए-इस्लामी और इस्लामी छात्र शबर के कारकुनों ने पुलिस पर फायरिंग भी की जिस की वजह से पुलिस जवाबी कार्रवाई के तौर पर फायरिंग करने पर मजबूर हो गई । एहतिजाजियों ने पुलिस पर आहनी सलाखों और देसी साख़ता बमों से हमला किया।

पुलिस की फायरिंग में एक 15 साला लड़का और एक अधेड़ उम्र का मर्द हलाक हो गए। 9 मुलाज़मीन पुलिस और जमात-ए-इस्लामी-ओ-इस्लामी छात्र शबर के कारकुनों को ज़ख़्म आए जबकि पुलिस की इन कारकुनों से आज सुबह झड़प हो गई थी । ज़ख़्मियों में से एक मुलाज़िम पुलिस की हालत तशवीशनाक है।

गोणो जागो रूण मंच और जमात-ए-इस्लामी ने अलैहदा अलैहदा तौर पर आज हड़ताल का ऐलान किया था ताकि साबिक़ अमीर जमात-ए-इस्लामी ग़ुलाम आज़म को जंगी जराइम के इल्ज़ाम में सज़ाए कैद के फैसला के ख़िलाफ़ एहतिजाज किया जाये। एक ख़ुसूसी बंगला शी ट्रिब्यूनल ने मुल्क की 1971 में जंग-ए-आज़ादी के दौरान अवाम पर मज़ालिम की साज़िश करने के जुर्म में साबिक़ अमीर जमात-ए-इस्लामी 91 साला ग़ुलाम आज़ाद को 90 साल की सज़ाए कैद कल ही सुनाई है।

TOPPOPULARRECENT