Sunday , August 20 2017
Home / Crime / बंग्लूरू के पार्क में ख़ातून की इस्मत रेज़ि

बंग्लूरू के पार्क में ख़ातून की इस्मत रेज़ि

बंग्लूरू: शहर बंग्लूरू के मशहूर कियु बिन पार्क में 2 सिक्योरिटी गार्ड्स ने एक 35 साला ख़ातून की मुबय्यना इस्मत रेज़ि कर दी। पुलिस ने बताया कि इस वाक़िये के सिलसिले में दोनों मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तार करलिया गया। जब कि तुमको रो की मुतवत्तिन ये ख़ातून यहां टेनिस क्लब की रकनीत हासिल करने के लिये आई थी।

उसे सिक्योरिटी गार्ड्स ने हवस का निशाना बनाया। डिप्टी कमिशनर पुलिस ( सैंटर्ल ) संदीप पटेल ने बताया कि ये वाक़िया उस वक़्त मंज़र-ए-आम पर आया जब इस इलाक़े में गशत करने वाले एक सब इन्सपेक्टर ने देखा कि एक ख़ातून कल शब 2-30 बजे सदालनगया सर्किल पर बैठी हुई है और इस ख़ातून को पुलिस इस्टेशन लाकर पूछताछ की गई और इस का बयान रेकॉर्ड किया गया।

उन्होंने बताया कि ये ख़ातून दोपहर के वक़्त कियु बिन क्लब पहुंची थी जहां पर वर्कर्स ने उसे मतला किया कि फ़िलहाल कलब में कोई नहीं है कल सुबह आएं। ये ख़ातून वहीं पर क़ियाम का फैसला करलिया। दरें असनाए तक़रीबा 9-30 बजे शब 2 सेकोरेटी गार्ड्स ने देखा एक ख़ातून तन्हा पार्क में बैठी हुई है वहां पहुंच कर यहां बैठने की वजह दरयाफ़त की और बहला फुसला कर एक सुनसान मुक़ाम पर लेजाकर इस्मत रेज़ि कर दी। ख़ातून की शिकायत पर सिक्योरिटी गार्ड्स के ख़िलाफ़ केस दर्ज करलिया गया।

TOPPOPULARRECENT