Friday , September 22 2017
Home / AP/Telangana / बंदा चाहता है कुछ ख़ुदा करता है कुछ

बंदा चाहता है कुछ ख़ुदा करता है कुछ

हैदराबाद 10 अगस्त: अंग्रेज़ी ज़बान की ये ज़रब-उल-मसल कहावत ने कि बंदा चाहता है और ख़ुदा करता है लेकिन नईम के मुआमले में एसा नहीं हुआ। पिछ्ले रोज़ महबूबनगर के शादनगर टाउन में पुलिस एनकाउंटर में हलाक होने वाले गैंगस्टर और साबिक़ माओनवाज़ के अंजाम पर ख़ुदा ने कोई दूसरा ही फ़ैसला किया था और नईम ने इस से कुछ मुख़्तलिफ़ मन्सूबा बनाया था।

ख़ौफ़नाक गैंगस्टर के गिरफ़्तार शूदा अरकान ख़ानदान से पुलिस पूछगिछ के दौरान चौंका देने वाले इन्किशाफ़ात हुए हैं। बताया गया है कि नईम अंदरून दो माह 200 करोड़ रुपये जमा करने के बाद पुरसुकून अंदाज़ में रूपोशी की ज़िंदगी गुज़ारने का फ़ैसला करचुका था। वो पुलिस को ये इंतेहाई शर्मनाक तफ़सीलात भी मौसूल हुई हैं कि नईम कम-सिन लड़कीयों को ख़रीदा करता था और अपनी जिन्सी हवस की तकमील के बाद दुसरे टोलियों को फ़रोख़त किया करता था। उसने कई लड़कीयों को शार्प शूटिंग की तर्बीयत देने के बाद अपनी खु़फ़ीया पनाह गाहों की हिफ़ाज़त-ओ-निगरानी की ज़िम्मेदारी भी दी थी।

माओनवाज़ से पुलिस मुख़्बिर और पुलिस मुख़्बिर से जराइम की दुनिया का सरग़ना बनने वाला नईम दो महीने में 200 करोड़ रुपये जमा करने के मक़सद से ना सिर्फ सनअत कारों और बिज़नस मैंस को बल्के अवामी मुंतख़ब नुमाइंदों (अरकान-ए-पार्लियामेंट-ओ-अरकाने असेंबली) को भी जान की धमकीयां देने लगा था। एनकाउंटर के पहले ही दिन पुलिस ने मुख़्तसर धावओं के दौरान 1,680 करोड़ रुपये मालियती 137 जायदादों को असल दस्तावेज़ात के साथ ज़बत किए हैं।

नईम की सास सुल्ताना के क़बजे में दुसरे 430 जायदादों की दस्तावेज़ात मौजूद थीं। अग़वा, क़त्ल, जबरी वसूली और दुसरे जराइम की दुनिया में रुबा सदी तक हलचल मचाए रखने वाले नईम ने कई बड़े और बाअसर आदमीयों को धमकीयां देते हुए उनकी सैंकड़ों एकर् आराज़ीयात पर क़बज़ा कर लिया था।

वो आंध्र प्रदेश और तेलंगाना के अलावा ओडिशा और छत्तीसगढ़ में भी कई जायदादें बना चुका था। हैदराबाद के कोंडापूर इलाके में जहां एक आम आदमी 100 गज़ ज़मीन ख़रीदने का तसव्वुर भी नहीं करसकता इस पाश इलाके में नईम 69 एकर अराज़ी का मालिक बन चुका था। इस अराज़ी की क़ीमत 1000 करोड़ रुपये बताई गई है। पुलिस की कई टीमें मसरूफ़ तहक़ीक़ात हैं और मज़ीद कई चौंका देने वाले इन्किशाफ़ात मुतवक़्क़े हैं

TOPPOPULARRECENT