Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / बंद कामयाब, अवाम और ताजरीन से इज़हार-ए-तशक्कुर

बंद कामयाब, अवाम और ताजरीन से इज़हार-ए-तशक्कुर

वाई एस आर कांग्रेस ने बंद को पुरअमन और कामयाब क़रार देते हुए रज़ाकाराना तौर पर बंद मनाने वाले अवाम और ताजरीन से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए हुकूमत और दो टेलीविज़न चैनल्स की जानिब से बंद को नाकाम बताने पर हैरत का इज़हार किया। उन्हों

वाई एस आर कांग्रेस ने बंद को पुरअमन और कामयाब क़रार देते हुए रज़ाकाराना तौर पर बंद मनाने वाले अवाम और ताजरीन से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए हुकूमत और दो टेलीविज़न चैनल्स की जानिब से बंद को नाकाम बताने पर हैरत का इज़हार किया। उन्हों ने हुकूमत को चैलेंज किया कि वो अवाम के दरमयान पहुंच कर बर्क़ी मसाइल (समस्याओं ) ना होने का दावा करे।

बंद के दौरान पुलिस की जानिब से वाई एस आर कांग्रेस के रुक्न असेंबली (एम ल ए) कृष्णा दास पर किए गए हमला की सख़्त मुज़म्मत करते हुए अपना रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करने स्पीकर असेंबली से मुतालिबा किया। हुकूमत ने बंद को नाकाम बनाने के लिए तमाम हरबे इस्तिमाल किए, जिस के लिए पहले वाई एस आर कांग्रेस क़ाइदीन को गिरफ़्तार किया गया, या उन्हें घरों में नज़रबंद कर दिया गया था।

पुलिस ने हद से ज़्यादा जोश-ओ-ख़रोश दिखाते हुए वाई एस आर कांग्रेस के रुक्न असेंबली (एम ल ए) धर्मना कृष्णा दास पर हमला करते हुए उन की उनगलीयों को ज़ख़मी कर दिया और उन की शरीक-ए-हयात (बिवी) के साथ बदतमीज़ी की।

TOPPOPULARRECENT