Tuesday , October 24 2017
Home / Islami Duniya / बग़दाद में हमले,जज समेत तीन अफ़राद हलाक

बग़दाद में हमले,जज समेत तीन अफ़राद हलाक

इराक़ी दार-उल-हकूमत (राजधानी) के शुमाल (उत्तर) में फायरिंग और बम हमलों के वाक़ियात में एक फ़ौजदारी अदालत के जज समेत तीन अफ़राद हलाक हो गए , ये बात स्कियोरिटी और हस्पताल हुक्काम (अधिकारी) ने इतवार के रोज़ बताई जो कि मुल्क भर में जारी ब

इराक़ी दार-उल-हकूमत (राजधानी) के शुमाल (उत्तर) में फायरिंग और बम हमलों के वाक़ियात में एक फ़ौजदारी अदालत के जज समेत तीन अफ़राद हलाक हो गए , ये बात स्कियोरिटी और हस्पताल हुक्काम (अधिकारी) ने इतवार के रोज़ बताई जो कि मुल्क भर में जारी बदअमनी का ताज़ा तरीन वाक़िया है।

पुलिस के फर्स्ट लैफ़्टीनैंट कर्नल मुहम्मद अलजबोरी और मूसिल के मर्कज़ी हस्पताल में डाक्टर महमूद हद्दाद ने बताया कि दूर दराज़ शहर मूसिल में मुसल्लह अफ़राद ने जज अबदूल लतीफ़ महमूद को इस वक़्त गोली मार कर हलाक कर दिया जब वो अपने घर वापिस आ रहे थे । पुलिस और एक डाक्टर का कहना है कि बग़दाद से 160 किलोमीटर दूर तिकरित में दो स्कूलों के नज़दीक सड़क किनारे नसब तीन बम धमाके हुए , ये धमाके उस वक़्त हुए जब मिडल स्कूल के तलबा सालाना इमतिहानात दे रहे हैं ।

इस नतीजे में एक पुलिस अहलकार हलाक और दो साथी जख्मी हो गए । दोनों ने नाम ज़ाहिर ना करने की शर्त पर बात की है। ज़राए का कहना है कि वसती (मध्य ) सूबा दयाला में मुसल्लह अफ़राद ने ख़ान बनी साद क़स्बे में फायरिंग की जिस के नतीजे में फर्स्ट लैफ़्टीनैंट उम्र अहमद हलाक और दो दीगर (दुसरे) फ़ौजी जख्मी हो गए । ये तशद्दुद (हिंसा) इराक़ में हमलों में इज़ाफे़ के पेशे नज़र (कारण) सामने आया है ।

TOPPOPULARRECENT