Sunday , August 20 2017
Home / Islami Duniya / बग़दाद : शॉपिंग मॉल पर हमले में 12 अफ़राद हलाक

बग़दाद : शॉपिंग मॉल पर हमले में 12 अफ़राद हलाक

Plumes of smoke rise from the scene of a car bomb attack near the Sacred Heart Church in the Karrada Neighborhood of Baghdad, Iraq, Sunday, Sept. 30, 2012. A rapid-fire series of explosions in Baghdad while Iraqis were going to work on Sunday morning, killed and wounded scores of people, police said. (AP Photo/Khalid Mohammed)

इराक़ के दारुल हुकूमत बग़दाद में मुसल्लह अफ़राद के एक शॉपिंग मॉल पर हमले में बारह अफ़राद हलाक और मुतअद्दिद ज़ख़्मी हो गए हैं।

इराक़ी सिक्यूरिटी फ़ोर्सेस ने दावा किया है कि मॉल पर धावा बोलने वाले हमला आवरों को हलाक कर दिया गया है।

इराक़ी पुलिस के एक सीनियर अफ़्सर ने कहा है कि सिक्यूरिटी फ़ोर्सेस का मॉल पर मुकम्मल कंट्रोल हो चुका है, हमला करने वाले मुसल्लह अफ़राद को हलाक कर दिया गया है और वहां यरग़माल बनाए गए अफ़राद को भी रिहा करा लिया गया है।

सख़्तगीर जंगजू ग्रुप दाइश ने ऑनलाइन जारी कर्दा एक बयान में इस हमले की ज़िम्मेदारी क़ुबूल करने का दावा किया था।

सोमवार को चार मुसल्लह अफ़राद इराक़ी दारुल हुकूमत के मशरिक़ में वाक़े इलाक़े बग़दाद अल जदीद में जवाहर मॉल के बाहर कार बम धमाके के बाद अंदर दाख़िल हो गए थे और उन्होंने वहां मौजूद बाअज़ लोगों को यरग़माल बना लिया था।

ज़राए को ये वाज़ेह नहीं हुआ था कि आया किसी हमला आवर ने ख़ुदकुश जैकेट भी पहन रखी थी या नहीं। वाज़ेह रहे कि दाइश के जंगजू बग़दाद और इराक़ के दूसरे इलाक़ों में अहले तशीअ की आबादी वाले इलाक़ों में हमले करते रहते हैं।

TOPPOPULARRECENT