Sunday , October 22 2017
Home / India / बजट मुबाहिसा में बी जे पी एम पीज को मुकम्मल तादाद में शिरकत की हिदायत

बजट मुबाहिसा में बी जे पी एम पीज को मुकम्मल तादाद में शिरकत की हिदायत

बी जे पी ने अपने तमाम लोक सभा एम पीज को ख़ुसूसी तौर पर हिदायत दी कि वो ऐवान में बजट मुबाहिसा के दौरान अपनी पूरी तादाद में मौजूद रहीं क्योंकि मुम्किन हैकि मुख़्तलिफ़ मुआमलात में की जाने वाली तरमीमात में पार्टी वोटिंग का मुतालिबा करे

बी जे पी ने अपने तमाम लोक सभा एम पीज को ख़ुसूसी तौर पर हिदायत दी कि वो ऐवान में बजट मुबाहिसा के दौरान अपनी पूरी तादाद में मौजूद रहीं क्योंकि मुम्किन हैकि मुख़्तलिफ़ मुआमलात में की जाने वाली तरमीमात में पार्टी वोटिंग का मुतालिबा करे ताकि अवाम को भी एक सही पैग़ाम मिल सके।

पारलीमानी पार्टी के हफ़तावारी इजलास के दौरान लोक सभा में क़ाइद अपोज़ीशन सुषमा स्वराज ने ऐवान-ए-ज़ेरीं में मौजूद बी जे पी एम पीज को हिदायत की कि वो बजट मुबाहिसा के दौरान अपनी मुकम्मल तादाद के साथ मौजूद रहें, लेकिन पार्टी ज़राए के मुताबिक़ इस मुआमला में किसी विहिप की इजराई अमल में नहीं आई है।

याद रहे कि बी जे पी ने बजट में कुछ कटौतियों और कुछ इज़ाफ़ों को वापस लेने का मुतालिबा किया है और इस तरह इस मुआमला में वोटिंग की तक़सीम मुतवक़्क़े है। सोने की दरआमद पर कस्टम डयूटी में इज़ाफ़ा को वापस लेना और ज़ाइद अज़ 2 लाख रुपय के जे़वरात की ख़रीदारी पर टैक़्स के नफ़ाज़ के ऐलान को वापस लेना बी जे पी के कुछ मुतालिबात में शामिल है।

अपोज़ीशन पार्टी ने क़मारबाज़ी (जोह) पर सर्विस टैक्स के इस्तिस्ना की भी मुख़ालिफ़त की है हालाँकि इन तरमीमात को मंज़ूर नहीं किया जाएगा क्योंकि इसके लिए बी जे पी के पास दरकार तादाद नहीं है लेकिन इसके बावजूद अवाम को ये पैग़ाम तो ज़रूर मिलेगा कि बजट में मुतआरिफ़ किए गए बाअज़ टैक्स बेबुनियाद और आम आदमी पर बोझ हैं। बी जे पी एम पी कैलाश जोशी और यशवंत सिन्हा ऐवान में बजट मुबाहिसा के दौरान पार्टी की नुमाइंदगी करेंगे।

TOPPOPULARRECENT