Tuesday , October 17 2017
Home / India / बजट सैशन का कल आग़ाज़ ,महंगाई पर मुबाहिस का इमकान

बजट सैशन का कल आग़ाज़ ,महंगाई पर मुबाहिस का इमकान

हुकूमत इराक़ में हिन्दुस्तानी शहरीयों के हालात पर भी बयान देगी:वेंकैया नायडू

हुकूमत इराक़ में हिन्दुस्तानी शहरीयों के हालात पर भी बयान देगी:वेंकैया नायडू

पार्लियामेंट का बजट सैशन पीर से शुरू होरहा है जिस में महंगाई पर गर्मा गर्म मुबाहिस का इमकान है क्योंकि अपोज़िशन अरकान ने लोक सभा स्पीकर सुमित्रा महाजन की जानिब से मुनाक़िदा कुल जमाती इजलास में इस मौज़ू पर ज़्यादा वक़्त देने की ख़ाहिश की । जंग से मुतास्सिरा इराक़ में हिन्दुस्तानी शहरियों के हालात पर भी हुकूमत दोनों ऐवान में बयान देगी।

वज़ीर-ए‍-पार्लिमानी उमूर ऐम वेकैंया नायडू ने ये बात बताई। उन्होंने कहा कि हम आम बजट, रेलवे बजट पेश करेंगे और क़ौमी एहमियत के हामिल मौज़ूआत पर भी मुबाहिस होंगे इस के अलावा हुकूमत इराक़ में हिन्दुस्तानी शहरियों के हालात के बारे में बयान देगी। वज़ीरे उमूर ख़ारिजा सुषमा स्वाराज दोनों ऐवानों में इस ताल्लुक़ से बयान देंगी।

मुख़्तलिफ़ सियासी जमातों से वाबस्ता क़ाइदीन ने क़ीमतों में इज़ाफ़ा, रेल किरायों में इज़ाफ़ा और तमिल‌ माही ग़ैरों की हालत-ए-ज़ार पर मुबाहिस की ख़ाहिश ज़ाहिर की है। ये बजट सैशन 14 अगस्त को इख़तेताम पज़ीर होगा।

स्पीकर ने कांग्रेस को क़ाइद अपोज़िशन का मौक़िफ़ देने के मसले पर क़ियास आराईयों को ख़त्म करते हुए कहा कि उन्होंने ये इजलास ऐवान शुरू होने से क़ब्ल कार्रवाई चलने के बारे में तबादले ख़्याल केलिए तल्ब किया। इस सैशन के 28 इजलास होंगे और 168 घंटे ये सैशन जारी रहेगा।

मुख़्तलिफ़ विज़ारतों की स्टैंडिंग कमेटियां अभी तशकील दी जानी है इस लिए मुख़्तलिफ़ विज़ारतों से मुताल्लिक़ सवालात कमेटीयों के बजाय रास्त विज़ारत तक पहुंचाए जाऐंगे। वेकैंया नायडू ने कहा कि हुकूमत किसी भी मसले पर मुबाहिस केलिए तैयार है और उन्होंने पार्लियामेंट का वक़ार बरक़रार रखने में अपोज़िशन से तआवुन की अपील की। वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी और बी जे पी सीनियर लीडर एल के आडवाणी भी ज़ुहराना में शरीक थे लेकिन वो इजलास से ग़ैर हाज़िर रहे।

TOPPOPULARRECENT