Wednesday , October 18 2017
Home / India / बदउनवान पाकिस्तानी हुकूमत को अवाम ने दिया अलटीमेटम

बदउनवान पाकिस्तानी हुकूमत को अवाम ने दिया अलटीमेटम

ईस्लामाबाद. मुल्क बचाइए, हुकूमत नहीं का नारा दे कर पाकिस्तान में हुकूमत की बदउनवानी और कुशासन के ख़िलाफ़ एक लाख हामी इस्लामी आलिम ताएरोल कादरी की क़ियादत में पार्लीमैंट के बाहर जमा हो गए हैं.

ईस्लामाबाद. मुल्क बचाइए, हुकूमत नहीं का नारा दे कर पाकिस्तान में हुकूमत की बदउनवानी और कुशासन के ख़िलाफ़ एक लाख हामी इस्लामी आलिम ताएरोल कादरी की क़ियादत में पार्लीमैंट के बाहर जमा हो गए हैं. उन लोगों ने पाकिस्तानी हुकूमत को आज 11 बजे तक का वक़्त दिया है.

इनका कहना है कि मुल्क की तमाम असैंबलीयों को ग़ारत किया जाये और हुकूमत इस्तीफ़ा दे. कादरी ने कहा कि हम यहां से तभी
लोटेंगे जब मुल्क की हुकूमत बदल जाएगी. उन्होंने हुकूमत को मुतनब्बा करते हुए कहा कि आप लोग ख़ुद फ़ैसला करें नहीं तो लोग ख़ुद अपना फ़ैसला करेंगे.

पाकिस्तान में अगले चार महीनों में इंतेख़ाबात होने वाले हैं, जिस पर इन का कहना है कि जुडिशरी बदउनवान लोगों को हलफ़ बर्दारी करने से रोके और उस वक़्त तक के लिए इंतेख़ाबात टाल दी जाये जब तक की बदउनवानी की बीमारी मुकम्मल तौर पर ख़त्म ना हो जाये.

तहरीक मिनहाज-उल-कुरान नामी तंज़ीम के रहनुमा कादरी ने अपने एक लाख हामीयों के साथ रैली निकाली और लोगों से साथ देने के लिए कहा. उन्होंने अपने तहरीक का मक़सद बदउनवान हुकूमत से राहत और इंतेख़ाबात बेहतर बताया, जिस से कि हुकूमत में ईमानदार लोग आ सके.

पाकिस्तानी अवाम का अएरवान करते हुए उन्होंने कहा कि आज अगर आप ने हमारा साथ ना दिया तो आने वाली नसल को बहुत अफ़सोस होगा. कादरी गुज़िश्ता माह कैनेडा में सात साल का वक़्त बता कर पाकिस्तान वापिस आए हैं. मुल्क के बहुत से लोगों ने उन की वापसी की हिमायत की है.

वहीं इंतेख़ाबात चार महीने दूर होने से कई लोग उसे सियासी एजंडे के तौर पर भी देख रहे हैं. पाकिस्तान के कई इंतहापसंदों से उन्हें हिमायत मिल रही है इसलिए लोग ये भी जानना चाहते हैं कि आख़िर उनकी तहरीक को माली मदद कहाँ से मिल रही है. ताहिरुल कादरी एक बाअसर मज़हबी रहनुमा हैं, जिन्होंने अपनी रैली में तक़रीबन दस लाख लोगों के शामिल होने की बात की है. उन्होंने कहा अब बदउनवान अलामत का वक़्त ख़त्म हो चुका है, अवाम अपना हक़ लेने के लिए तैय्यार है

TOPPOPULARRECENT