Sunday , October 22 2017
Home / India / बद उनवान जज के मसले पर मनमोहन सिंह से बयान का हुकूमत का मुतालिबा

बद उनवान जज के मसले पर मनमोहन सिंह से बयान का हुकूमत का मुतालिबा

वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर की जानिब से मनमोहन सिंह दौरे इक़तेदार में करप्शन के इल्ज़ामात का सामना करने वाले जज को तौसीअ देने पर मजबूर करने के बारे में पार्लियामेंट को इत्तला देने के बाद हुकूमत ने आज मुतालिबा किया कि साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म इस

वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर की जानिब से मनमोहन सिंह दौरे इक़तेदार में करप्शन के इल्ज़ामात का सामना करने वाले जज को तौसीअ देने पर मजबूर करने के बारे में पार्लियामेंट को इत्तला देने के बाद हुकूमत ने आज मुतालिबा किया कि साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म इस मुतनाज़ा मामले पर वाज़िह बयान दें।

मर्कज़ी वज़ीर बराए पारलिमानी उमोर एम वेंकैया नायडू ने कहा कि पूरा मामला सब से पहले साबिक़ जज सुप्रीम कोर्ट मारकंडे काटजू ने मंज़रे आम पर लाया है , जिस से यू पी ए दौर-ए-हकूमत में हुकूमत की कारकर्दगी पर रोशनी पड़ती है।

उन्होंने कहा कि साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह की इस सिलसिले में ख़ामोशी से ज़ाहिर होता है कि वो कुछ ना कुछ छुपाना चाहते हैं। इस लिए इंसाफ़ का तक़ाज़ा ये है कि वो इस मसले पर वाज़िह बयान दें। हिन्दुस्तान के अवाम को तमाम मामलात से वाक़िफ़ होने का हक़ है। मर्कज़ी वज़ीर-ए-क़ानून रवी शंकर प्रसाद ने कल पार्लियामेंट को काटजू के इल्ज़ामात से वाक़िफ़ करवाया था।

TOPPOPULARRECENT