Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / बम धमाकों को किसी मज़हब से जोड़ने पर एतराज़

बम धमाकों को किसी मज़हब से जोड़ने पर एतराज़

हैदराबाद 24 फरवरी (सियासत न्यूज़) मर्कज़ी वज़ीरे सेहत और इंचार्ज आंध्र प्रदेश कांग्रेस उमूर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने दिलसुख नगर बम धमाकों को किसी मज़हब से जोड़ने पर एतराज़ किया और कहा कि हैदराबाद को सारे मुल्क में हिंदु - मुस्लिम इत्त

हैदराबाद 24 फरवरी (सियासत न्यूज़) मर्कज़ी वज़ीरे सेहत और इंचार्ज आंध्र प्रदेश कांग्रेस उमूर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने दिलसुख नगर बम धमाकों को किसी मज़हब से जोड़ने पर एतराज़ किया और कहा कि हैदराबाद को सारे मुल्क में हिंदु – मुस्लिम इत्तिहाद के मुआमले में मुनफ़रद एज़ाज़ हासिल है।

आज हैदराबाद में मुख़्तलिफ़ टेलीविज़न चैनल्स को इंटरव्यू देते हुए उन्हों ने कहा कि दहश्तगर्दों का कोई मज़हब नहीं होता, लिहाज़ा बम धमाकों को किसी मज़हब से जोड़ना मुनासिब नहीं है।

मर्कज़ मुतास्सिरीन को तिब्बी सहूलत फ़राहम करने के लिए पूरी तरह तैयार है, ज़रूरत पड़ने पर मुंबई और दिल्ली से माहिर डॉक्टर्स की टीम हैदराबाद रवाना की जाएगी। उन्हों ने कहा कि बम धमाकों की तहक़ीक़ा तका आग़ाज़ हो चुका है, ख़ातियों को जल्द अज़ जल्द गिरफ़्तार कर लिया जाएगा, क्योंकि तहक़ीक़ाती एजेंसीयों को मुक़ाम धमाका से कई सबूत दस्तयाब हुए हैं।

2014 के आम इंतिख़ाबात के बारे में पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि आंध्र प्रदेश और मर्कज़ में कांग्रेस ज़ेरे क़ियादत यू पी ए 1 और 2 हुकूमत ने बेहतर कारकर्दगी का मुज़ाहरा किया है।

दोनों हुकूमतों की जानिब से जो भी तरक़्क़ीयाती और फ़लाही इक़दामात किए गए हैं, साल 2013 में उस की बड़े पैमाने पर तशहीर की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT