Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / बर्क़ी (बिजली) कटौती के ख़िलाफ़ 30 अगस्त को ए पी बंद

बर्क़ी (बिजली) कटौती के ख़िलाफ़ 30 अगस्त को ए पी बंद

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की जानिब से बर्क़ी (बिजली) कटौती के ख़िलाफ़ 31 अगस्त को मुनज़्ज़म किए जाने वाले आंधरा प्रदेश बंद की तैयारीयों का वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की एज़ाज़ी सदर मिसिज़ विजया अम्मां ने जायज़ा लिया है । बंद और 28 ता 30

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की जानिब से बर्क़ी (बिजली) कटौती के ख़िलाफ़ 31 अगस्त को मुनज़्ज़म किए जाने वाले आंधरा प्रदेश बंद की तैयारीयों का वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की एज़ाज़ी सदर मिसिज़ विजया अम्मां ने जायज़ा लिया है । बंद और 28 ता 30 अगस्त तक मुनज़्ज़म किए जाने वाले मंडल सतह के एहतिजाज को कामयाब बनाने के लिये पार्टी के सरकरदा क़ाइदीन को ज़िम्मेदारी सौंपी गई है ।

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के क़ाइदीन अज़ला के इंचार्जस मंडल पार्लियामेंट और असैंबली सतह के क़ाइदीन से राबिता पैदा करते हुए एहितजाजी मुहिम को कामयाब बनाने में मसरूफ़ हैं और अज़ला सतह पर भी मुक़ामी क़ाइदीन भी अपने अपने इजलास तलब करते हुए बंद और एहतिजाज की मंसूबा बंदी कर रहे हैं।

राज शेखर रेड्डी ने किसानों को 9 घंटे मुफ़्त बर्क़ी (बिजली) सरबराह करने का किसानों से वाअदा किया था ताहम रियासती हुकूमत 7 घंटे मुफ़्त बर्क़ी (बिजली) भी सरबराह नहीं कर रही है जिस से किसान और बाफ़िंदों के अलावा मज़दूर परेशान हैं । मुसीबत की घड़ी में अवाम के साथ रहने के बजाय असल अपोज़ीशन तेलगू देशम पार्टी तामीरी रोल अदा करने में नाकाम हो गई है ।

अपने क़ियाम से अवाम के दरमियान में रहने वाली वाई एस आर कांग्रेस पार्टी बर्क़ी (बिजली) बोहरान (संकट) के ख़िलाफ़ भी एहितजाजी धरने और बंद मुनज़्ज़म करते हुए अपोज़ीशन का तामीरी रोल अदा करने की कोशिश कर रही है।

TOPPOPULARRECENT