Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / बर्क़ी मसाइल तेलुगु देशम हुकूमत और चंद्र बाबू नायडू की देन

बर्क़ी मसाइल तेलुगु देशम हुकूमत और चंद्र बाबू नायडू की देन

हैदराबाद 31 मार्च (सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीर लेबर डी नागेंद्र ने कहा कि वो राज शेखर रेड्डी के चाहने वालों में शामिल हैं। तहरीक अदमे एतेमाद के दौरान तेलुगु देशम की जानिब से राज शेखर रेड्डी पर तन्क़ीदें की जा रही थी तो वाई एस आर का

हैदराबाद 31 मार्च (सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीर लेबर डी नागेंद्र ने कहा कि वो राज शेखर रेड्डी के चाहने वालों में शामिल हैं। तहरीक अदमे एतेमाद के दौरान तेलुगु देशम की जानिब से राज शेखर रेड्डी पर तन्क़ीदें की जा रही थी तो वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के अरकान असेंबली तमाशा देख रहे थे।

बर्क़ी बोहरान के लिए सरबराह तेलुगु देशम पार्टी चंद्र बाबू नायडू पूरी तरह ज़िम्मेदार है। आज सी एल पी ऑफ़िस असेंबली में प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि वो माज़ी में राज शेखर रेड्डी का एहतेराम करते थे अब भी करते हैं और मुस्तक़बिल में भी करते रहेंगे।

तेलुगु देशम के दौरे हकूमत में बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा के ख़िलाफ़ पुरअमन एहतेजाज करने वाले ग़रीब अवाम और किसानों पर चंद्र बाबू नायडू ने बहैसीयत चीफ़ मिनिस्टर गोलीयां चलाने की पुलिस को हिदायत दी। आज सयासी फ़ायदे की ख़ातिर बर्क़ी के मसाइल पर तेलुगु देशम पार्टी मगरमच्छ के आँसू बहा रही है।

वुज़रा के बैरूनी दौरों पे पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि शख़्सी कामों पर वुज़रा के अपने ज़ाती अख़राजात पर बैरूनी दौरे पर जाने में कोई बुराई नहीं है।

TOPPOPULARRECENT