Saturday , October 21 2017
Home / World / बर्तानिया में बर्फ़बारी जारी, दरजनों स्कूल्ज़ बंद

बर्तानिया में बर्फ़बारी जारी, दरजनों स्कूल्ज़ बंद

लंदन 12 फ़रवरी( एजैंसीज़ ) बर्तानिया में सर्दी की शदीद लहर गुज़शता कई दिनों से बरक़रार है और जुमेरात की रात बर्फ़बारी का शुरू होने वाला सिलसिला जुमा के रोज़ भी जारी रहा। बर्तानिया के कई इलाक़ों में शदीद बर्फ़बारी हुई ताहम बाअज़ इल

लंदन 12 फ़रवरी( एजैंसीज़ ) बर्तानिया में सर्दी की शदीद लहर गुज़शता कई दिनों से बरक़रार है और जुमेरात की रात बर्फ़बारी का शुरू होने वाला सिलसिला जुमा के रोज़ भी जारी रहा। बर्तानिया के कई इलाक़ों में शदीद बर्फ़बारी हुई ताहम बाअज़ इलाक़ों में बर्फ़बारी के बाद बारिश शुरू होगई जिस की वजह से कई जगहों से बर्फ़ पिघल गई ताहम मलिक के ज़्यादा तर इलाक़े बर्फ़बारी की लपेट में हैं जिस की वजह से सड़कों पर ट्रैफ़िक के लिए हालात इंतिहाई ख़राब हैं।

इंगलैंड में शदीद बर्फ़बारी की वजह से जुमा को दर्जनों स्कूलों को बंद करदिया गया। 30 स्कूल सट्टा फ़ोर्ड शाइर, चार लंका शाइर और दो कैंब्रिज शाइर में बंद किए गए। महकमा-ए-मौसीमीयत के मुताबिक़ दर्जा हरारत देही इलाक़ों में मनफ़ी 10 तक नीचे गिर गया है जबकि लंदन और इस के आस पास के इलाक़ों में जुमा को दर्जा हरारत मनफ़ी 4 से 5 तक नीचे गिर गया।

बाअज़ शहरी इलाक़ों में जुमा को दर्जा हरारत 5 से 7 डिग्री तक नीचे चला गया। महकमा-ए-मौसीमीयत ने ड्राईवरों को हिदायत की है कि वो सड़कों पर गाड़ियां एहतियात से चलाईं क्योंकि शदीद सर्दी से जमने वाले आईस की वजह से सड़कों पर शदीद फिसलन है। इस से हादिसात होसकते हैं।

TOPPOPULARRECENT