Sunday , October 22 2017
Home / India / बर्तानिया में लापता हिंदूस्तानी तालिब-ए-इल्म गुरदीप की नाश दस्तयाब

बर्तानिया में लापता हिंदूस्तानी तालिब-ए-इल्म गुरदीप की नाश दस्तयाब

लंदन ११ जनवरी (पी टी आई) हिंदूस्तानी नज़ाद 20 साला तालिब-ए-इल्म गुरदीप हेयर लापता होने के 8 दिन बाद उस की नाश मैंचेस्टर सिटी सैंटर में दस्तयाब हुई । बर्तानवी पुलिस ने बताया कि ये नाश सिटी सैंटर में वाक़्य मीडलाक नदी में दस्तयाब हुई थी जि

लंदन ११ जनवरी (पी टी आई) हिंदूस्तानी नज़ाद 20 साला तालिब-ए-इल्म गुरदीप हेयर लापता होने के 8 दिन बाद उस की नाश मैंचेस्टर सिटी सैंटर में दस्तयाब हुई । बर्तानवी पुलिस ने बताया कि ये नाश सिटी सैंटर में वाक़्य मीडलाक नदी में दस्तयाब हुई थी जिस की आज गुरदीप की हैसियत से शनाख़्त की गई है।

वो 2 जनवरी से लापता था। ग्रेटर मैंचैस्टर पुलिस इस तालिब-ए-इल्म के लापता होने की तहक़ीक़ात कर रही है थी । उसे मैंचैस्टर सिटी सैंटर में यार्क स्टरीट के क़रीब नदी में ये नाश दस्तयाब हुई । होम ऑफ़िस के ज़रीया पोस्टमार्टम जारीया हफ़्ता के अवाख़िर में किया जाएगा ।

इस तालिब-ए-इल्म की मौत के ताल्लुक़ से किसी तरह के शुबहात या पुर इसरार हालात की इत्तिला नहीं है। पुलिस ने बताया कि नाश दस्तयाब होने के बाद तलाशी का काम रोक दिया गया है और फ़ौरी तौर पर गुरदीप की मौत के बारे में कुछ भी नहीं कहा जा सकता। गुरदीप को आख़िरी मर्तबा नीला पीला शर्ट और स्याह या नीले जीन्स में देखा गया था ।

पुलिस ने इस टैक्सी ड्राईवर से भी पूछताछ की जिस ने गुरदीप को 2 जनवरी को 2.15 बजे शब एक नाईट क्लब के बाहर से सवार किया था । गुरदीप ने टैक्सी ड्राईवर को मैंचेस्टर के रशलोम इलाक़ा तक पहुंचाने हिदायत दी थी लेकिन अपनी मंज़िल पहुंचने से क़बल ही वो कार से उतर गया था ।

ड्राईवर ने बताया कि गुरदीप किराया अदा कर के विक्टोरिया बाथ के क़रीब कार से उतर गया था।

TOPPOPULARRECENT