Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / बर्तानिया में हिंदुस्तानी तालिबा का सनसनीखेज़ क़त्ल केस

बर्तानिया में हिंदुस्तानी तालिबा का सनसनीखेज़ क़त्ल केस

विजयवाड़ा की तालिबा के सनसनीखेज़ क़त्ल केस में शामिल् सज़ा याफ़ता क़ैदी नागराज कुमार को हिंदुस्तान मुंतक़िल करने की तैयारीयां मुकम्मिल होचुकी हैं।

विजयवाड़ा की तालिबा के सनसनीखेज़ क़त्ल केस में शामिल् सज़ा याफ़ता क़ैदी नागराज कुमार को हिंदुस्तान मुंतक़िल करने की तैयारीयां मुकम्मिल होचुकी हैं।

इमकान हैके 20 जनवरी के दिन क़ैदी नागराज कुमार को लंदन से हैदराबाद लाया जाएगा। इस ख़सूस में प्रिंसिपल सेक्रेटरी होम तेलंगाना और डी जी पी तेलंगाना को मकतूब हासिल होचुका है।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ हिंद। बर्तानिया के दरमयान सज़ा याफ़ता क़ैदीयों के तबादला के तहत उस क़ैदी को हैदराबाद लाया जा रहा है जो अपनी साथी तालिब-ए-इल्म 23 साला जोतर मिट्टी के क़त्ल केस में सज़ा काट रहा है।

जोतर मिट्टी का क़त्ल साल 2007 में किया गया था उस लड़की ने यूनीवर्सिटी में साल 2007 में एम एस में दाख़िला लिया था और उस लड़की के दाख़िले के चंद माह बाद क़ातिल नागराज ने भी इसी यूनीवर्सिटी में दाख़िला लिया। दोनों अपने दुसरे साथीयों के हमराह एक मुक़ाम पर रहते थे।

क़ातिल नागराज मक़्तूला जोतर मिट्टी से मुहब्बत करने और जिन्सी ख़ाहिश को पूरा करने के लिए दबाव डाल रहा था ताहम लड़की ने हर मर्तबा उसकी बात को मुस्तर्द कर दिया था।

क़त्ल के बाद जाये मुक़ाम से हासिल शवाहिद और पड़ोसीयों के बयानात और क़ातिल से तफ़तीश के बाद वैस्ट मेडेस्ड पुलिस ने उस वक़्त अपनी तहक़ीक़ाती रिपोर्ट में बताया था कि वरज़िश के डंबलज़ से जोतर मिट्टी पर हमला करते हुए नागराज ने इस के साथ ज़बरदस्ती की थी और उसकी तस्वीरकशी भी की थी और दीवार पर ख़ून से आई लो यू लिखा था, लड़की इस के हमले में हलाक होगई थी। बर्तानिया की एक अदालत ने उसे सज़ा सुनाई थी और अब दोनों ममालिक के दरमयान मुआहिदा के तहत इस क़ातिल को तेलंगाना लाया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT