Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / बर्क़ी-ओ-ईंधन की क़ीमतों में इज़ाफे की मज़म्मत

बर्क़ी-ओ-ईंधन की क़ीमतों में इज़ाफे की मज़म्मत

रियासती सी पी आई ने मुत्तहदा रियासत की बरक़रारी या रियासत की तक़सीम-ए-अमल में आने के बावजूद आबपाशी प्रोजेक्ट्स की तामीर के मुतालिबा पर बृजेश कुमार ट्रब्यूनल के फ़ैसला बर्क़ी पेट्रोल डीज़ल और गौस की क़ीमतों में इज़ाफ़ा करने की पालिसीयो

रियासती सी पी आई ने मुत्तहदा रियासत की बरक़रारी या रियासत की तक़सीम-ए-अमल में आने के बावजूद आबपाशी प्रोजेक्ट्स की तामीर के मुतालिबा पर बृजेश कुमार ट्रब्यूनल के फ़ैसला बर्क़ी पेट्रोल डीज़ल और गौस की क़ीमतों में इज़ाफ़ा करने की पालिसीयों के ख़िलाफ़ बड़े पैमाने पर रियासत भर में जद्द-ओ-जहद करने और ज़िला कलक्ट्रेट दफ़ातिर का मुहासिरा करने का फ़ैसला किया।

रियासती सेक्रेटरी सी बी आई डॉ. के नारायणा ने ये बात बताई और कहा कि 10 फ़बरोरी को रियासती सी पी आई के मुनाक़िदा मीटिंग में अवाम को दरपेश मज़कूरा मसाइल का तफ़सीली जायज़ा लिया गया था। और इस बात का फ़ैसला किया गया कि 17 और 19 फ़बरोरी को ज़िला कलक्ट्रेट दफ़ातिर का मुहासिरा (घिराव) किया जाये।

उन्होंने बताया कि 17 फ़बरोरी को अज़ला अनंतपुर करनूल कड़पा चित्तूर प्रकाशम में मुनज़्ज़म किए जाने वाले इस एहतेजाजी प्रोग्राम में के नाराय‌ना सेक्रेटरी रियासती सी पी आई ज़िला अनंतपुर में के रामा कृष्णा रुकन रियासती सकरीटरीट सी बी आई ज़िला करनूल में जी रवीवलीसो रुकन आमिला रियासती सी बी आई कड़पा में बी जे चन्द्र शेखर राव‌ रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल-ओ-रुकन सकरीटरीट रियासती सी पी आई चित्तूर में एम नागेश्वर रावा रुकन सकरीटरीट सी पी आई प्रकाशम में और आर वैंकया रुकन आमिला रियासती सी बी आई ज़िला नेल्लोर में मुनज़्ज़म किए जाने वाले परग्रामों की क़ियादत करेंगे। 19 फ़बरोरी को अज़ला नलगेंडा महबूबनगर में ज़िला कलक्ट्रेट दफ़ातिर का घेराऊ किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT