Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा की मुख़ालिफ़त : वाई एस आर कांग्रेस का बयान

बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा की मुख़ालिफ़त : वाई एस आर कांग्रेस का बयान

हैदराबाद 06 जनवरी: वाई एस जगन मोहन रेड्डी की क़ियादत वाली वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने आज कहा कि वो कांग्रेस हुकूमत की तरफ् से जारीया मालीयाती साल में बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा की मुख़ालिफ़त करेगी वाई एस आर कांग्रेस के तर्जुमान जनक प्रसाद

हैदराबाद 06 जनवरी: वाई एस जगन मोहन रेड्डी की क़ियादत वाली वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने आज कहा कि वो कांग्रेस हुकूमत की तरफ् से जारीया मालीयाती साल में बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा की मुख़ालिफ़त करेगी वाई एस आर कांग्रेस के तर्जुमान जनक प्रसाद ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि हुकूमत चाहती है कि बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा के ज़रीया इज़ाफ़ी 10,000 करोड़ रुपये हासिल किए जाएं।

इस सिलसिले में इलेक्ट्रीसिटी रैगूलेटरी अथॉरीटी ( ई आर ए ) को रवाना की गई हैं। जहां तक वाई एस आर कांग्रेस पार्टी का सवाल है वो इस इज़ाफ़ा की शिद्दत से मुख़ालिफ़त करेगी और इस के ख़िलाफ़ एहतिजाज शुरू किया जाएगा। बरसर-ए-इक्तदार किरण कुमार रेड्डी हुकूमत पर अवामी काज़ को नज़रअंदाज करदेने और अवामी मुश्किलात की परवाह ना करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए मिस्टर जनक प्रसाद ने कहा कि रियासती हुकूमत पहली ही सारफ़ीन पर साल 2012 – 13 के दौरान अवाम पर 17,000 करोड़ रुपये का बोझ आइद करचुकी है और अब वो मालीयाती साल 2014 में मज़ीद 10 हज़ार करोड़ रुपये हासिल करना चाहती है ।

उन्हों ने कहा कि साबिक़ चीफ मिनिस्टर राज शेखर रेड्डी के दौर-ए-हकूमत में कभी बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा नहीं किया लेकिन उन की मौत के बाद कांग्रेस हुकूमत ने बर्क़ी शरहों में ग़ैरमामूली इज़ाफे का फैसला किया है और फ्यूल सर चार्च अडजस्टमंट के नाम पर अवाम पर माली बोझ आइद करदिया गया है ।

TOPPOPULARRECENT