Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा मुतवक़्क़े : के सी आर

बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा मुतवक़्क़े : के सी आर

तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने बर्क़ी शरहों में सद फ़ीसद ना सही कम से कम 25 फ़ीसद इज़ाफे का इशारा दिया और कहा कि रियासती हुकूमत ने इस ज़िमन में ताहाल कोई फ़ैसला नहीं किया है लेकिन हुकूमत बज़ात-ए-ख़ुद बर्क़ी शरहों में इज़ाफ

तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने बर्क़ी शरहों में सद फ़ीसद ना सही कम से कम 25 फ़ीसद इज़ाफे का इशारा दिया और कहा कि रियासती हुकूमत ने इस ज़िमन में ताहाल कोई फ़ैसला नहीं किया है लेकिन हुकूमत बज़ात-ए-ख़ुद बर्क़ी शरहों में इज़ाफे की मुख़ालिफ़ है लेकिन उस को बहुत जल्द दाख़िल की जाने वाली ई आर सी रिपोर्ट पर तवज्जा मर्कूज़ करना है।

अगर ई आर सी बर्क़ी शोबे में एक रुपये के इज़ाफे की सिफ़ारिश करती है तो हुकूमत को 25 फिट का इज़ाफ़ा करना होगा और ये कोई ग़लत भी नहीं है। ताहम हुकूमत इस ज़िमन में अदालत से रुजू होगी और सेलर पावर प्रोजेक्ट से अपना मसतहक़ा हिस्सा हासिल करेगी।

के सी आर ने कहा कि बर्क़ी के मसले से निमटने के लिए हुकूमत मरहला वार अंदाज़ में 79,000 करोड़ रुपये ख़र्च करने का मंसूबा रखती है। उन्होंने आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो सेलर, कृष्णापटनम और हिंदुजा प्रोजेक्टों से बर्क़ी की सरबराही दानिस्ता तौर पर रोक रहे हैं। के सी आर ने कहा आंध्र प्रदेश से अगरचे हम बस्ती हासिल करने तैयार नहीं है क्युंकि इस से हमारे खज़ाने पर भारी मालीयाती बोझ आइद होगा लेकिन मई के दौरान बर्क़ी में कोई कटौती नहीं होगी क्युंकि बोहरान से निमटने के लिए कई ज़रूरी इक़दामात किए जा चुके हैं। चंद्रशेखर राव‌ ने आराज़ीयात की फ़रोख़त पर कांग्रेस की मुख़ालिफ़त की मज़म्मत की और कहा कि अराज़ी की फ़रोख़त साबिक़ हुकूमत की रिवायत रही है और तरकियात के लिए फ़डस जमा करने के मक़सद से उनकी हुकूमत आराज़ीयात की फ़रोख़त से कोई पस-ओ-पेश नहीं करेगी।

TOPPOPULARRECENT