Friday , August 18 2017
Home / Hyderabad News / बलदी चुनाव में कांग्रेस उम्मीदवारों की ज़मानतें ज़बत होंगी

बलदी चुनाव में कांग्रेस उम्मीदवारों की ज़मानतें ज़बत होंगी

हैदराबाद 14 दिसंबर: वज़ीर आबपाशी रियासत तेलंगाना टी हरीश राव‌ ने कांग्रेस को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा के आइन्दा माह किसी भी वक़्त मुनाक़िद होने वाले ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन चुनाव में कांग्रेस पार्टी उम्मीदवारों को डिपाज़िटस हासिल नहीं हो सकें गे।

कांग्रेस पार्टी को जी एच्च एम सी चुनाव में हिस्सा लेने के लिए उम्मीदवार भी फ़राहम नहीं होंगे क्युंकि कांग्रेस पार्टी में कोई मुनासिब क़ाइद ही नहीं है जबके तेलुगु देशम पार्टी का भी शहरे हैदराबाद में मुकम्मिल सफ़ाया हो चुका है और बी जे पी के साथ अवाम ही नहीं हैं। हरीश राव‌ ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए बताया कि तेलुगु देशम पार्टी मुकम्मिल तौर पर इलाक़ा आंध्र को मुंतक़िल हो चुकी है, इस को पेश-ए-नज़र रखते हुए अवाम पर वज़ीर मौसूफ़ ने ज़ोर दिया कि ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन चुनाव में जी एच्च एम सी ऑफ़िस पर गुलाबी पर्चम लहराने के लिए तैयार रहीं।

उन्होंने सदर ग्रेटर हैदराबाद कांग्रेस कमेटी डी नागेंद्र को भी तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि टी आर एस क़ाइद वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी पर तन्क़ीद करने का कांग्रेस क़ाइद नागेंद्र को कोई हक़ नहीं है।

वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि रियासत में जब कांग्रेस बरसर-ए-इक्तदार थी तब रियासत ही नहीं बल्के शहरे हैदराबाद में कांग्रेस पार्टी क़ाइदीन सेटलमेंटस और कमशीनों के हुसूल में मसरूफ़ रहा करते थे।

TOPPOPULARRECENT