Monday , October 23 2017
Home / Islami Duniya / बशारुल असद को हिज़्बुल्लाह कि हिमायत

बशारुल असद को हिज़्बुल्लाह कि हिमायत

बेरूत 8 दिसंबर (यू एन आई) एस इल्ज़ाम के साथ कि अमरीका शाम को तबाह करने की साज़िश कर रहा है, लबनानी जंगजू तहरीक हिज़्बुल्लाह ने शामी हुकूमत की ताईद-ओ-हिमायत का ऐलान करदिया है। तहरीक के सरबराह हसन नस्रूल्लाह ने बरसों की रूपोशी के बाद क

बेरूत 8 दिसंबर (यू एन आई) एस इल्ज़ाम के साथ कि अमरीका शाम को तबाह करने की साज़िश कर रहा है, लबनानी जंगजू तहरीक हिज़्बुल्लाह ने शामी हुकूमत की ताईद-ओ-हिमायत का ऐलान करदिया है। तहरीक के सरबराह हसन नस्रूल्लाह ने बरसों की रूपोशी के बाद कल यौम आशूर के मौक़ा पर यहां हज़ारों अफ़राद के मजमा से ख़िताब करते हुए शामी सदर बशारुल असद के ख़िलाफ़ अवामी मुज़ाहिरों को अमरीकी चाल क़रार देते हुए कहा कि अमरीका शाम को तबाह करने के दरपे है।

हिज़्ब ने शेख़ हसन नस्र अल्लाह की क़ियादत में 2006 मैं इसराईल केसाथ जंग में एक मज़बूत फ़ौज का डट कर मुक़ाबला किया और 150 से ज़्यादा इसराईली फ़ौजीयों को हलाक किया था। अक्सर वीडीयो लिंक के ज़रीये लोगों से ख़िताब करने वाले शेख़ हसन नस्रूल्लाह कल बेरूत में एक रैली में अचानक अपने मुहाफ़िज़ों के साथ पहुंचे और कुछ देर स्टेज पर रहने के बाद किसी महफ़ूज़ मुक़ाम से वीडीयो लिंक के ज़रीये जलसे से ख़िताब किया।

TOPPOPULARRECENT