Sunday , August 20 2017
Home / World / बशारुल असद दाइश से तेल की तिजारत में मुलव्विस हैं

बशारुल असद दाइश से तेल की तिजारत में मुलव्विस हैं

This photo made from the footage taken from Russian Defense Ministry official web site Wednesday, Nov. 18, 2015 shows oil refinement facilities hit during the attack of Russian warplanes in Syria. Russian warplanes on Wednesday attacked oil extraction, transport and refinement facilities in areas controlled by Islamic State militants. (AP Photo/Russian Defense Ministry Press Service)

अमरीकी महकमा खज़ाना के एक आला ओहदेदार ने दावा किया है कि दाइश ने तेल की तिजारत से पचास करोड़ डॉलर्स से ज़्यादा दौलत कमा ली है। इस तेल की नुमायां मिक़दार शामी सदर बशारुल असद की हुकूमत को फ़रोख्त की गई थी जबकि कुछ मिक़दार तुर्की की जानिब गई थी।

महकमा खज़ाना के ओहदेदार एडम ज़ोबीन ने पहली मर्तबा दाइश के तेल के कारोबार से मुताल्लिक़ तफ़सील जारी की है। उन्होंने बताया है कि दाइश के जंगजू शाम में तेल की तन्सीबात पर हरमाह चार करोड़ डॉलर्स मालियत का तेल फ़रोख्त कर रहे हैं।

ये तेल फिर ट्रकों के ज़रीए शाम के ख़ाना जंगी का शिकार दूसरे इलाक़ों की जानिब ले जाया जाता है और बाज़ औक़ात इस से भी आगे सरहद पार पहुंचा दिया जाता है। मिस्टर ज़ोबीन अमरीकी महकमा खज़ाना में दहशतगर्दी और मालीयाती इंटेलीजेंस के क़ाइम मक़ाम अंडर सेक्रेट्री हैं।

उन्होंने दाइश के तेल के कारोबार से मुताल्लिक़ ये तफ़सील बर्तानवी थिंक टैंक हाऊस लंदन में एक मुबाहिसे के दौरान बयान की है। उन्होंने कहा कि दाइश तेल की बहुत बड़ी मिक़दार को बशारुल असद की हुकूमत ही को फ़रोख्त कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT