Tuesday , October 24 2017
Home / District News / बस ड्राईवर्स की तसाहली से मुसाफ़िर यन परेशान

बस ड्राईवर्स की तसाहली से मुसाफ़िर यन परेशान

कोड़ंगल, २१ जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) बस स्टैंड कोड़ंगल मसरूफ़ तरीन बैन रियास्ती शाहराहों से मुत्तसिल वाक़्य है जहां से रोज़ाना आंधरा प्रदेश के इलावा पड़ोसी रियास्तों कर्नाटक, महाराष्ट्रा के लिए आर टी सी बसों का गुज़र होता है।

कोड़ंगल, २१ जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) बस स्टैंड कोड़ंगल मसरूफ़ तरीन बैन रियास्ती शाहराहों से मुत्तसिल वाक़्य है जहां से रोज़ाना आंधरा प्रदेश के इलावा पड़ोसी रियास्तों कर्नाटक, महाराष्ट्रा के लिए आर टी सी बसों का गुज़र होता है। सैंकड़ों मुसाफ़िर यन दूर दराज़ मुक़ामात के लिए सफ़र करते हैं।

महिकमा आर टी सी मुख़्तलिफ़ इक़दामात के ज़रीया मुसाफ़िर यन के लिए हर किस्म की सहूलत बहम पहुंचा रहा है। मगर इन दिनों देखने में आरहा है कि बस स्टैंड, कोड़ंगल मैं ड्राईवर्स की लापरवाही और तसाहली से मुसाफ़िरेन सख़्त परेशानीयों से दो-चार हो रहे हैं। अक्सर ड्राईवर्स बसों को बस स्टैंड के अंदरूनी जानिब रवानगी की सराहत पर मबनी प्लेटफ़ार्म पर नहीं ठहराते बल्कि अपनी मर्ज़ी के मुताबिक़ बैरूनी जानिब बसों को रोक कर रवाना होजाते हैं।

मुसाफ़िरेन घंटों बसों के मुंतज़िर रहते हुए साज़-ओ-सामान और छोटे बच्चों को गोद में थामे अफ़रातफ़री के आलम में बस की जानिब दौड़ते हैं। तब तक बस रवाना होजाती है। फिर दूसरी बस के इंतिज़ार में वापस प्लेटफ़ार्म पर पहूंच जाते हैं। खासतौर पर ज़ईफ़ अफ़राद, हामिला ख़वातीन और बच्चों को काफ़ी मुश्किलात का सामना करना पड़ता है। मुसाफ़िरैन ने अर्बाब मजाज़ से अपील की है कि ज़रूरी कार्रवाई करते हुए ड्राईवरस को मुक़र्ररा प्लेटफ़ार्म पर बसों को ठहराने के लिए पाबंद करें।

TOPPOPULARRECENT