Wednesday , October 18 2017
Home / Crime / बस नज़र-ए-आतिश करने वाले 8 अफ़राद गिरफ़्तार

बस नज़र-ए-आतिश करने वाले 8 अफ़राद गिरफ़्तार

हैदराबाद 24 जनवरी: पुराने शहर के इलाके बहादुर पूरा में पिछ्ले शब बस को नज़र-ए-आतिश करने की कोशिश करने वाले 8 अफ़राद को पुलिस ने गिरफ़्तार करलिया है।

हैदराबाद 24 जनवरी: पुराने शहर के इलाके बहादुर पूरा में पिछ्ले शब बस को नज़र-ए-आतिश करने की कोशिश करने वाले 8 अफ़राद को पुलिस ने गिरफ़्तार करलिया है।

डी सी पी साउथ ज़ोन डाक्टर तरूण जोशी ने आज एक प्रेस कांफ्रेंस में गिरफ़्तार अफ़राद को मीडीया के रूबरू पेश किया। डी सी पी तरूण जोशी ने वाज़िह कर दिया कि बस को नज़र-ए-आतिश करने की कोशिश महिज़ शौहरत और सनसनी फैलाने की कोशिश थी। इस के पसेपर्दा कोई सयासी साज़िश नहीं थी।

डी सी पी ने ये पूछे जाने पर कि आया बंद और ब्रहमी के सबब इस तरह की कोशिश की गई थी। डी सी पी ने अपने जवाब में बताया कि ये सोंची समझी साज़िश नहीं थी चूँकि गिरफ़्तार 8 अफ़राद में कोई साबिक़ा ताल मेल या दोस्ती नहीं है। वो एक मुक़ाम पर जमा होगए थे और इस तरह की हरकत की जिन का मक़सद किसी को मारना और इंसानी जानों को नुक़्सान पहूँचाने का नहीं था बल्के वो सिर्फ़ बस को जलाना चाहते थे।

डी सी पी ने बताया कि इस ख़सूस में सयद दस्तगीर उर्फ़ जमील 31 साल साकन ज़िया गौड़ा, 19 साला मुहम्मद इर्फ़ान साकन का माटी पूरा, 19 साला मुहम्मद मसऊद ख़ां साकन उसमान बाग़, 18 साला मुहम्मद अतीक़ साकन का माटी पूरा, 20 साला इमरान का माटी पूरा, 19 साला मुहम्मद फ़हद का माटी पूरा, 25 साला मुहम्मद मुनीर उर्फ़ मनी चंदरायनगुट्टा, सयद शाहनवाज़ पाशाह 22 साल साकन जहांनुमा को गिरफ़्तार करते हुए उन के क़बज़ा से चार मोटर सैक़लों, 6 सेल फोन्स को ज़बत करलिया गया है।

पुलिस बहादुर पूरा के तहत उन अफ़राद के ख़िलाफ़ संगीन दफ़आत के तहत मुक़द्दमा दर्ज करलिया गया है। डी सी पी ने कहा कि उन अफ़राद का किसी को जान से मारने का कोई उर्दाह नहीं था बावजूद इस के उन अफ़राद के ख़िलाफ़ इक़दाम-ए-क़तल का दफ़ा भी आइद कियागया है।

डी सी पी ने बताया कि ये लोग एमंगोर डिपो की इस बस पर हमला करने से क़बल एक और बस को रोकना चाहते थे। ताहम रफ़्तार तेज़ होने की वजह से बस उन के क़ाबू में नहीं आई थी और उन अफ़राद ने इस बस को रोक लिया और जलाने की कोशिश की थी। इस दौरान ड्राईवर मामूली तौर पर झुलस गया था जिस का ईलाज जारी है। इस मौके पर ए सी पी चारमीनार डेवेझ रामू मोहन राव‌ और इन्सपैक्टर बहादुर पूरा त्रोप्ता या के अलावा दीगर मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT