Thursday , October 19 2017
Home / India / बहु गुना को वज़ीर-ए-आला के लिए नामज़द करने पर हरीश रावत हामीयों का एहतिजाज

बहु गुना को वज़ीर-ए-आला के लिए नामज़द करने पर हरीश रावत हामीयों का एहतिजाज

कांग्रेस की उत्तराखंड यूनिट में कांग्रेस पार्टी में इलाक़ाई तौर पर पाए जाने वाले इख्तेलाफ़ात उस वक़्त मंज़र-ए-आम पर आ गए जब हरीश रावत की ताईद करने वाले लेजिस्लेचर्स (legislature) ने विजय बहु गुना की बतौर वज़ीर-ए-आला नामज़दगी पर एहतिजाज किया

कांग्रेस की उत्तराखंड यूनिट में कांग्रेस पार्टी में इलाक़ाई तौर पर पाए जाने वाले इख्तेलाफ़ात उस वक़्त मंज़र-ए-आम पर आ गए जब हरीश रावत की ताईद करने वाले लेजिस्लेचर्स (legislature) ने विजय बहु गुना की बतौर वज़ीर-ए-आला नामज़दगी पर एहतिजाज किया, लेकिन मर्कज़ी वज़ीर ने कांग्रेस में किसी भी इख्तेलाफ़ की ख़बर को मुस्तर्द कर दिया ।

मिस्टर रावत के हामीयों ने कल रात उनके मकान पहुंच कर नारेबाज़ी की और ये वज़ाहत तलब की कि मिस्टर रावत को आख़िर वज़ारत आला के ओहदा के लिए नजर अंदाज़ क्यों किया गया और उन्हें पार्टी को दो हिस्सों में मुनक़सिम करने पर मजबूर किया गया।

इजलास के बाद मिस्टर रावत ने पी टी आई से बात करते हुए कहा कि मैं एक कट्टर कांग्रेसी हूँ। इस मौक़ा पर मिस्टर बहु गुना, उन की बहन और यू पी सी सी सरबराह रीता बहु गुना जोशी ने भी मर्कज़ी वज़ीर की रिहायश गाह पहुंच कर उनसे मुलाक़ात की। जब उन से असतसफ़ार किया गया कि भाई । बहन के साथ मुलाक़ात के बाद क्या नताइज सामने आए तो मिस्टर रावत ने कहा कि वो हारे हुए शख़्स के साथ इज़हार-ए-हमदर्दी करने आए थे।

ये पूछे जाने पर कि कितने एम एल एज़ उन की ताईद करते हैं, मिस्टर रावत ने उनकी तादाद बताने से इनकार कर दिया और कहा कि तमाम के तमाम सोनीया गांधी के एम एल एज़ हैं। वो मुझ से इज़हार-ए-हमदर्दी करने आए थे। मैंने भी उनके साथ इज़हार-ए-हमदर्दी किया। मुस्तक़बिल में इनका लायेहा-ए-अमल क्या होगा, ये पूछे जाने पर उन्हों ने कोई जवाब नहीं दिया।

जब उन से ये पूछा गया कि सयासी हलक़ों में ये ख़बर गश्त कर रही है कि मिस्टर रावत ने वुज़रा की कौंसल से इस्तीफ़ा दे दिया है तो इसका जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि ये उनके लिए वाक़ेय्तन एक ख़बर है। सदर कांग्रेस सोनीया गांधी जिन्हें पार्टी एम एल एज़ ने फ़ैसला का इख्तेयार सौंप दिया है, ने पार्टी एम एल एज़ और एम पीज से मुशावरत के बाद बहु गुना के नाम को क़तईयत दी थी।

TOPPOPULARRECENT