Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / बाई रेड्डी राज शेखर रेड्डी मुख़ालिफ़ तेलंगाना रिमार्कस से दस्तबरदार होजाएं

बाई रेड्डी राज शेखर रेड्डी मुख़ालिफ़ तेलंगाना रिमार्कस से दस्तबरदार होजाएं

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने अलैहदा राइलसीमा रियासत केलिए कल हैदराबाद में मुनाक़िदा इजलास में तेलगू देशम क़ाइद बाई रेड्डी राज शेखर रेड्डी के मुख़ालिफ़ तेलंगाना रिमार्कस पर शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया और उन से मुतालिबा किया

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने अलैहदा राइलसीमा रियासत केलिए कल हैदराबाद में मुनाक़िदा इजलास में तेलगू देशम क़ाइद बाई रेड्डी राज शेखर रेड्डी के मुख़ालिफ़ तेलंगाना रिमार्कस पर शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया और उन से मुतालिबा किया कि वो अपने रिमार्कस से फ़िलफ़ौर दसतबरदारी इख़तियार करें।

पार्टी तर्जुमान और पोलीट ब्यूरो के रुकन निरंजन रेड्डी ने मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि बाई रेड्डी राज शेखर रेड्डी अलैहदा राइलसीमा रियासत का मुतालिबा करने के लिए आज़ाद हैं, लेकिन वो तेलंगाना रियासत की मुख़ालिफ़त नहीं कर सकते।

उन्हों ने कहा कि जिस वक़्त सिरी कृष्णा कमेटी क़ायम की जा रही थी, उसी वक़्त अलैहदा राइलसीमा रियासत का मुतालिबा क्यों नहीं किया गया ताकि कमेटी इस मुतालिबा पर ग़ौर करती। अब जबकि तेलंगाना रियासत की तशकील यक़ीनी नज़र आरही है, सीमा। आंधरा की ताक़तें मुत्तहिद होकर साज़िश कर रही हैं।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना तहरीक को कमज़ोर करने की कोई भी साज़िश अब कामयाब नहीं हो सकती। निरंजन रेड्डी ने अलैहदा तेलंगाना के लिए 800 से ज़ाइद नौजवानों की क़ुर्बानीयों का ज़िक्र किया और कहा कि रियासत की सीमा। आंधरा हुकूमत भी नहीं चाहती कि तेलंगाना रियासत एक हक़ीक़त में तबदील हो।

TOPPOPULARRECENT