Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / बाकिरदार सियासत की बात करने का जगन को हक़ हासिल नहीं

बाकिरदार सियासत की बात करने का जगन को हक़ हासिल नहीं

हैदराबाद। 12 दिसमबर , ( सियासत न्यूज़ ) जगन मोहन रेड्डी को बाकिरदार सियासत की बात करने का कोई हक़ हासिल नहीं है। रुकन असम्बली तेलगुदशम पार्टी मिस्टर ए रेवन्त रेड्डी ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस के दौरान जगन मोहन रेड्डी की जानिब से तेलग

हैदराबाद। 12 दिसमबर , ( सियासत न्यूज़ ) जगन मोहन रेड्डी को बाकिरदार सियासत की बात करने का कोई हक़ हासिल नहीं है। रुकन असम्बली तेलगुदशम पार्टी मिस्टर ए रेवन्त रेड्डी ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस के दौरान जगन मोहन रेड्डी की जानिब से तेलगुदशम पार्टी पर की जाने वाली तन्क़ीदों को मुस्तर्द करते हुए कहा कि तेलगुदशम पार्टी पर तन्क़ीद का जगन मोहन रेड्डी को हक़ नहीं है चूँकि जगन मोहन रेड्डी के पास अगर कोई चीज़ एहमीयत रखती है तो वो सिर्फ़ दौलत है।

जगन मोहन रेड्डी को उसुलों पर मबनी सियासत से कोई मतलब नहीं है चूँकि जगन मोहन रेड्डी दूसरी सयासी जमातों के अरकान असम्बली को अपने अरकान असम्बली क़रार दे रहे हैं। मिस्टर रेवन्त रेड्डी ने बताया कि जगन के एक तरफ़ मिसिज़ शोभा नागी रेड्डी हैं जो कि पी आर पी के टिकट पर मुंतख़ब हुई थीं और दूसरी तरफ़ मिस्टर प्रसन्ना कुमार हैं जो कि तेलगुदशम के टिकट पर मुंतख़ब हुए हैं। इस के इलावा जगन के पास कांग्रेस के अरकान असम्बली मौजूद हैं जिन्हें वो अपना क़रार देने की कोशिश कररहे हैं।

रुकन असम्बली तेलगुदशम ने कहा कि तेलगुदशम दौर-ए-हकूमत में सिर्फ उन ही कंपनीयों को फ़रोख़त किया गया था जो हुकूमत केलिए बोझ बन चुकी थीं। जबकि दीगर कंपनीयों में इस्लाहात के ज़रीया उन की कारकर्दगी को बेहतर बनाया गया। मिस्टर रेवन्त रेड्डी ने इल्ज़ाम आइद किया जगन मोहन रेड्डी अपने वालिद के दौर-ए-हकूमत में इंतिज़ामीया को अपने कंट्रोल में रखने की कोशिश कररहे थे और अब अदलियाकी तौहीन के मुर्तक़िब होरहे हैं जिस से उन की ज़हनीयत की अक्कासी होती है।

उन्हों ने बताया कि तेलगुदशम पार्टी ने अपने दौर-ए-इक्तदार में ख़ानगी कंपनीयों को आराज़ीयात कीतख़सीस के मुआमले में किसी भी तरह की शख़्सी मुराआत फ़राहम नहीं की जो कि तेलगुदशम पार्टी का कारनामा है। उन्हों ने बताया कि जिन जायदादों पर सरकारी अहकाम जारी किए जाने के इल्ज़ामात आइद किए जा रहे हैं उन के मुताल्लिक़ इल्ज़ाम आइद करने वालों को मुकम्मल तहक़ीक़ करनी चाहीए चूँकि मर्कज़ी हुकूमत की हिदायात पर ही रियास्ती हुकूमत ने ये अहकाम जारी किए थी।

मिस्टर रेवन्त रेड्डी ने बताया कि जगन मोहन रेड्डी की नज़र में दौलत ही सब कुछ है इसी लिए वो बलंद बाँग दावि करते रहते हैं। उन्हों ने तेलगुदशम पार्टी की जानिब से पेश की गई तहरीक अदमे इअतिमाद के मुताल्लिक़ बताया कि तेलगुदशम की तहरीक अदमे इअतिमाद ने अवाम पर ये ज़ाहिर करदिया है किरियासत में किस की क्या ताक़त है। मिस्टर रेवन्त रेड्डी ने बताया कि इस तहरीक अदमे इअतिमाद पर हुई राय दही ने तमाम सयासी जमातों की हक़ीक़त को अवाम के सामने पेश करदिया है।

TOPPOPULARRECENT