Monday , October 23 2017
Home / India / बाग़ी एम एल एस‌ के ख़िलाफ़ कार्रवाई पर कल फ़ैसला

बाग़ी एम एल एस‌ के ख़िलाफ़ कार्रवाई पर कल फ़ैसला

ताज़ा ख़लफ़िशार का सामना करने वाले चीफ़ मिनिस्टर कर्नाटक जगदीश शीटार ने आज कहा कि बी जे पी के मर्कज़ी क़ाइदीन एन एम एल अज़ के ख़िलाफ़ कार्रवाई शुरू करने के बारे में कोई फ़ैसला 12 दिसम्बर को करेंगे जिन्होंने पार्टी की उदूलहुक्मी करते हुए बी

ताज़ा ख़लफ़िशार का सामना करने वाले चीफ़ मिनिस्टर कर्नाटक जगदीश शीटार ने आज कहा कि बी जे पी के मर्कज़ी क़ाइदीन एन एम एल अज़ के ख़िलाफ़ कार्रवाई शुरू करने के बारे में कोई फ़ैसला 12 दिसम्बर को करेंगे जिन्होंने पार्टी की उदूलहुक्मी करते हुए बी एस यदीयुरप्पा के साथ उनकी नई पार्टी की शुरूआत के मौके पर डाइस में मौजूद रहे।

बी जे पी के मर्कज़ी क़ाइदीन 12 दिसम्बर की मीटिंग में कोई फ़ैसला करेंगे & शीटार ने यहां अख़बारी नुमाइंदों को ये बात बताईजबका एक रोज़ क़बल 13 एम एल अज़ ने यदीयुरप्पा की हवीरी रैली में भरपूर अंदाज़ में शिरकत करते हुए हुकूमत के इस्तिहकाम के ताल्लुक़ से सवालात उठा दिए।

कार्रवाई के इंतिबाह को नजरअंदाज़ करते हुए यदीयुरपा के वफ़ादार एम एल एज़ ने अपनी सरकशी का खुले तौर पर मुज़ाहरा करते हुए बी जे पी को मख़म्मसा में डाल दिया। यदीयुरप्पा ने 11 रोज़ क़बल बी जे पी से अपनी 40 साला वाबस्तगी तोड़ी थी। असैंबली की तहलील के लिए अप्पोज़ीशन के मुतालिबा पर अपने रद्द-ए-अमल में शीटार ने नफ़ी में जवाब देते हुए कहा कि एसा करने का कोई सवाल नहीं।

TOPPOPULARRECENT