Tuesday , October 17 2017
Home / India / बाटला एंकाउंटर तो गाड़िया की कांग्रेस पर तन्क़ीद

बाटला एंकाउंटर तो गाड़िया की कांग्रेस पर तन्क़ीद

बाटला हाउस एंकाउंटर तनाज़ा के ताल्लुक़ से कांग्रेस को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए से नर विश्वा हिंद परिषद लीडर प्रवीण तो गाड़िया ने कहा कि कांग्रेस की पार्टी सिर्फ तख़रीब कारों केलिए आँसू बहा सकती है और क़ौम पसंद ताक़तों केलिए नहीं ।

बाटला हाउस एंकाउंटर तनाज़ा के ताल्लुक़ से कांग्रेस को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए से नर विश्वा हिंद परिषद लीडर प्रवीण तो गाड़िया ने कहा कि कांग्रेस की पार्टी सिर्फ तख़रीब कारों केलिए आँसू बहा सकती है और क़ौम पसंद ताक़तों केलिए नहीं । तो गाड़िया ने कहा कि मर्कज़ी वज़ीर क़ानून मिस्टर सलमान ख़ूर्शीद ने हाल ही में कहा कि बाटला हाउस एंका‍उंटर की तसावीर देखने के बाद कांग्रेस की सदर सोनिया गांधी रो पड़ी थीं।

ताहम जब कश्मीर में अक्सरीयती बिरादरी के बेशुमार अफ़राद को हलाक कर दिया गया और गोधरा में विश्वा हिन्दू परिषद के 50 कारकुनों को ट्रेन में जल्लाद यह गया उस वक़्त ऐसा नहीं हुआ । उन्हों ने रिमार्क किया कि कांग्रेस पार्टी सिर्फ तख़रीब कारों केलिए आँसू बहा सकती है क़ौम परस्तों के लिए नहीं।

वो यहां एक मज़हबी तक़रीब में ख़िताब कर रहे थे । उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि सयासी क़ाइदीन इकलेती बिरादरी कोवोट बैंक की सियासत केलिए इस्तेमाल कर रही है । विश्वा हिन्दू परिषद की जानिब से अक़ल्लीयतों को 4.5 फीसद तहफ़्फुज़ात की भी मुख़ालिफ़त की जा रही है और कहा जा रहा है कि बी सी तबक़ात के तहफ़्फुज़ात में अक़ल्लीयतों को तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी दस्तूर के मुग़ाइर है ।

उन्हों ने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि इकलेती तबक़ात को तरहफ़ज़ात फ़राहम करने के फैसले को मंसूख़ कर दे।

TOPPOPULARRECENT