Tuesday , August 22 2017
Home / World / बान्कीमून की इसराईल के जाबिराना क़ब्ज़े के ख़िलाफ़ फिर तन्क़ीद

बान्कीमून की इसराईल के जाबिराना क़ब्ज़े के ख़िलाफ़ फिर तन्क़ीद

अक़वामे मुत्तहिदा के सेक्रेट्री जनरल बान्कीमून ने इसराईल के फ़लस्तीनी इलाक़ों पर जाबिराना क़ब्ज़े के ख़िलाफ़ एक मर्तबा फिर कड़ी तन्क़ीद की है।

एक रोज़ क़ब्ल भी उन्होंने इसराईल की क़ब्ज़े की कार्यवाईयों पर को कड़ी तन्क़ीद का निशाना बनाया था जिस पर इंतिहापसंद सीहूनी वज़ीरे आज़म बिनियामीन नितिन्याहू ने अपने सख़्त रद्दे अमल का इज़हार किया था।

बान्कीमून ने वाज़ेह किया है कि वो ग़र्बे उर्दन में यहूदी आबादकारों को बसाने के लिए फ़लस्तीनी सरज़मीन पर इसराईल के क़ब्ज़े के ख़िलाफ़ अपने मोक़िफ़ से पीछे नहीं हटेंगे।

अक़वामे मुत्तहिदा में सिफ़ारत कारों का कहना है कि सेक्रेट्री जनरल सीहूनी वज़ीरे आज़म नितिन्याहू पर इस उम्मीद में दबाव बढ़ा रहे हैं कि वो फ़लस्तीनीयों के साथ अमन मुज़ाकरात बहाल करने पर आमादा हो जाएं ताकि उनकी आलमी इदारे की सरब्राही के आख़िरी साल में फ़लस्तीनी रियासत के क़ियाम के लिए कोई पेशरफ़्त हो सके।

बान्कीमून ने अक़वामे मुत्तहिदा की कमेटी बराए फ़लस्तीनी हुक़ूक़ के इजलास में कहा है कि क़रीबन पच्चास साल के क़ब्ज़े और ओस्लो मुआहिदे में किए गए वादों पर अमल दरामद के इंतेज़ार में बरसों गुज़ारने के बाद अब फ़लस्तीनी उम्मीद का दामन छोड़ते जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT