Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / बाराने रहमत के लिए आज मक्का मस्जिद में ख़ुसूसी दुआ

बाराने रहमत के लिए आज मक्का मस्जिद में ख़ुसूसी दुआ

डिप्टी चीफ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद महमूद अली कल 8 जुलाई 9 रमज़ानुल मुबारक को तारीख़ी मक्का मस्जिद में बाद नमाज़ तरावीह बाराने रहमत के लिए ख़ुसूसी दुआ में शिरकत करेंगे। मक्का मस्जिद में जहां नमाज़े तरावीह में रोज़ाना तीन पारे सुन

डिप्टी चीफ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद महमूद अली कल 8 जुलाई 9 रमज़ानुल मुबारक को तारीख़ी मक्का मस्जिद में बाद नमाज़ तरावीह बाराने रहमत के लिए ख़ुसूसी दुआ में शिरकत करेंगे। मक्का मस्जिद में जहां नमाज़े तरावीह में रोज़ाना तीन पारे सुनाए जा रहे हैं।

मंगल को ख़त्म क़ुरआन होगा। ख़त्म क़ुरआन के बाद ख़तीब मक्का मस्जिद हाफ़िज़ और क़ारी अब्दुल्लाह कुरैशी अल अज़हरी बाराने रहमत के लिए ख़ुसूसी दुआ करेंगे। डिप्टी चीफ मिनिस्टर भी ख़ुसूसी दुआ में शरीक होंगे और इस मौक़ा पर मक्का मस्जिद में रमज़ानुल मुबारक के सिलसिले में किए गए इंतेज़ामात का जायज़ा लेंगे।

मुहम्मद महमूद अली ने उल्मा और मशाइख़ के इलावा उम्मतुल मुस्लिमीन से अपील की कि वो ख़ुसूसी दुआ में शिरकत करते हुए रहमते इलाही के नुज़ूल के लिए दुआ करें।

उन्हों ने शहर और तेलंगाना के तमाम अज़ला के अइम्मा मसाजिद और हुफ़्फ़ाज़ से अपील की कि वो रोज़ाना तरावीह के बाद बारिश के लिए ख़ुसूसी दुआ का एहतेमाम करें।

TOPPOPULARRECENT