Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / बारिश से मुतसिर अफराद के विरसा को दो लाख रुपये देने हुकोमत का एलन

बारिश से मुतसिर अफराद के विरसा को दो लाख रुपये देने हुकोमत का एलन

हैदराबाद 19 फ़बरोरी ।: रियासत में दो दिन पहले मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर ग़ैर रस्मी बारिश से पेश आए अम्वात के वाक़ियात पर रियासती हुकूमत ने अपने गहरे दुख-ओ-अफ़सोस का इज़हार किया और फ़ी महलूक के अफ़राद ख़ानदान को दो लाख रुपये रक़म अदा करने का् र

हैदराबाद 19 फ़बरोरी ।: रियासत में दो दिन पहले मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर ग़ैर रस्मी बारिश से पेश आए अम्वात के वाक़ियात पर रियासती हुकूमत ने अपने गहरे दुख-ओ-अफ़सोस का इज़हार किया और फ़ी महलूक के अफ़राद ख़ानदान को दो लाख रुपये रक़म अदा करने का् रयासती हुकूमत ने एलान किया और बताया कि दो लाख रूपयों के मिनजुमला (50) हज़ार रुपये आपाथ बन्धू स्कीम के तहत और देढ़ लाख रुपये ख़ुद हुकूमत की तरफ से अदा करने से मुताल्लिक़ चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने फैसला किया है।

अलावा अज़ीं मनहदमा मकानात के मुतासरीन को क़वानीन के मुताबिक़ नुक़्सानात का मुआवज़ा अदा किया जाएगा और इंदिरा अवास योजना के तहत मकानात तामीर करके हवाला करने की मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को हिदायात दी गई हैं। रियासत में दो दिन पहले ज़बरदस्त ग़ैर मौसमी बारिश , तेज़ हवाव‌ वगैरह के बाइस पेश आए अम्वात , नुक़्सानात और फसलों की तबाही की सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेने के लिए किरण कुमार रेड्डी ने एक आला सतही जायज़ा मीटिंग मुनाक़िद किया जिस में रियासती वुज़रा , चीफ सेक्रेटरी श्रीमती मनी मैथ्यू और आला ओहदेदार शरीक थे ।

मीटिंग में दौरान जायज़ा बताया गया कि रियासत में ग़ैर मौसमी बारिश के नतीजे में मौसूला रिपोर्टस के मुताबिक़ (18) अम्वात हुई हैं। (2.47) लाख हेकड़स आराज़ीयात पर खड़ी फसलों को ज़बरदस्त नुक़्सान पहूँचा , इस के अलावा (1149) मकानात मुनहदिम हुए हैं। ओहदेदारों ने चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को बताया कि अभी नुक़्सानात से मुताल्लिक़ मुकम्मल तफ़सीलात मौसूल नहीं हुई हैं ।

मार्किट यार्डज़ में और खुलों में पाए जाने वाले मिर्च , कपास के अलावा दालों की काशत को ज़बरदस्त नुक़्सान पहूँचा । फसलों को हुए नुक़्सानात का तख़मीना करने के लिए ओहदेदार मुताल्लिक़ा मुकम्मल तफ़सीलात इकट्ठा करने में मसरूफ़ हैं और उन ओहदेदारों की तरफ से फ़राहम करदा तफ़सीलात की रोशनी में ही ये इबतिदाई रिपोर्टस मुरत्तिब किए गए हैं।

फसलों के नुक़्सानात से मुताल्लिक़ मुकम्मल रिपोर्ट अंदरून एक हफ़्ता मुरत्तिब करने का इज़हार किया गया और चीफ मिनिस्टर ने भी चीफ सेक्रेटरी को फ़ौरी रिपोर्टस मुरत्तिब करवाने की हिदायत दें। और साथ साथ ही महलोकेन के विरसा के लिए एलान करदा रक़ूमात फ़ौरी तौर पर अफ़राद ख़ानदान तक पहूँचाने की हिदायत की ।

19 फ़बरोरी को तमाम ज़िला कलैक्टरस के साथ वीडियो कांफ्रेंस के ज़रीये राहत कारी-ओ-इमदादी इक़दामात का जायज़ा लेने और ज़रूरी हिदायात देने की रियासती चीफ सेक्रेटरी श्रीमती मनी मैथ्यू को किरण कुमार रेड्डी ने हिदायत दी । चीफ मिनिस्टर ने बारिश से मुतास्सिरा फसलों की पैदावार को मार्कफेड के ज़रीये खरीदी के इक़दामात के लिए ओहदेदारों को हिदायत दी।

TOPPOPULARRECENT