Saturday , September 23 2017
Home / Khaas Khabar / बालसटीखेत में ग़ैर शादीशुदा ख़ातून का क़त्ल

बालसटीखेत में ग़ैर शादीशुदा ख़ातून का क़त्ल

हैदराबाद 04 नवंबर:पुराने शहर के इलाके बालसटीखेत नूरख़ांबाज़ार में एक नौजवान ख़ातून का क़त्ल कर दिया गया। तफ़सीलात के बमूजब 35 साला ज़ीनत जो आबिड्स में मलबूसात के शोरूम रूप संगम में सेल्ज़ गर्ल की हैसियत से मुलाज़िमत क्या करती थी, बालसटीखेत में वाक़्ये एक मकान में पिछ्ले तीन साल से तीसरी मंज़िल पर किराये के मकान में मुक़ीम थी।

ज़ीनत जोकि ग़ैर शादी शूदा थी,का नामालूम अफ़राद ने उस के मकान में क़त्ल कर दिया जिसके सबब बालसटीखेत इलाके में सनसनी फैल गई। पुलिस को इस वाक़िये का उस वक़्त पता चला जब मक़्तूला का साबिक़ साथी मुलाज़िम सय्यद मुहसिन इसे किराये की रक़म हवाले करने के लिए उस के मकान आया था जहां पर ज़ीनत मुर्दा पाई गई। पुलिस ज़राए ने बताया कि सय्यद मुहसिन ने पुलिस स्टेशन के इंस्पेक्टर मटिया को इस वाक़िये की इत्तेला दी इस पर पुलिस ने कार्रवाई करते हुए फ़ौरी मुक़ाम वारदात पर पहूंच गई।

मुहसिन ने पुलिस को दिए गए अपने बयान में बताया कि ज़ीनत ने उसे फ़ोन करके इस से 3,000/- रुपये किराये की रक़म तलब की थी। पुलिस ने मुहसिन को हिरासत में लेते हुए उसे तफ़तीश शुरू कर दी है। पुलिस ने ज़ीनत की लाश को दवाख़ाना उस्मानिया के मुर्दा-ख़ाना मुंतक़िल किया और पोस्टमार्टम के बाद ही क़त्ल की असल वजह मालूम होगी। पुलिस ने इस सिलसिले में एक क़तल का मुक़द्दमा दर्ज कर लिया है।

TOPPOPULARRECENT