Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / बालाजी एक्सक्यूसिव‌ पर ख़ुसूसी डिस्काउनट सेल 2 दिन बाक़ी

बालाजी एक्सक्यूसिव‌ पर ख़ुसूसी डिस्काउनट सेल 2 दिन बाक़ी

हैदराबाद ३१ मार्च । ( सियासत न्यूज़) ज़माना के साथ फ़ैशन भी बदलता रहता है । बदलते फ़ैशन को अपना ने वाले ही अपनी पहचान बना पाते हैं।हर सिनफ़ नाज़ुक का ये अरमान होताहै कि वो महफ़िल में नुमायां लगे । शादी ब्याह के मवाक़े ऐसे होते हेंजस

हैदराबाद ३१ मार्च । ( सियासत न्यूज़) ज़माना के साथ फ़ैशन भी बदलता रहता है । बदलते फ़ैशन को अपना ने वाले ही अपनी पहचान बना पाते हैं।हर सिनफ़ नाज़ुक का ये अरमान होताहै कि वो महफ़िल में नुमायां लगे । शादी ब्याह के मवाक़े ऐसे होते हेंजस में बहुत से लोग जमा होते हैं और महफ़िल में सब की नज़रें इन ही पर मर्कूज़ रहती हैं जो ख़ुशलिबासी में दूसरों को मात दे देती हैं। ख़वातीन की इसी पसंद को मल्हूज़ रखते हुए शहर के बारौनक और पुरसुकून इलाक़ा बड़ी चौड़ी सुलतान बाज़ार पुलिस स्टेशन की गली में वाक़्य बालाजी एकसकलोज़ीव ने बाज़ौक़ ख़वातीन के हसब-ए-ख़वाहिश शादीयों के इस सीज़न और माली साल के इख़तताम के मौक़ा पर ख़ुसूसी डिस्काउनट सेल का आग़ाज़ किया है जो बरोज़ पैर 2 अप्रैल‌ तक जारी रहेगा। इतवार को भी दूकान खुली रहेगी।

जिस में तक़रीबन 50% तक का डिस्काउनट दिया जा रहा ही। डिस्काउंट सेल से फ़ायदा उठाने केलिए ख़वातीन-ओ-दोशीज़ाएं पहली फ़ुर्सत में यहां पहुंच कर ख़रीदारी कररही हैं। बालाजी एकसकलोज़ीव पर ख़वातीन के लिए ख़ास बैरून-ए-रयासत से बिलकुल लेटस्ट शलवार सूट्स पंजाबी सूट्स घागरा चोली रेडीमेड सूट्स ड्रैस मीटर युलुस किड्स वीयर और डीज़ाइनर साड़ियों का वसीअ रेंज लाया गया है ।ख़वातीन के लिए बालाजी एक्सक्यूसिव कोई नया नाम नहीं हैं। यहां पर चुनिंदा स्टाक ही रखा जाता हैं।शहर और रियासत की ख़वातीन को इस शोरूम पर इतना भरोसा है कि वो सीधे यहीं चली आती हैं चूँकि वो अच्छी तरह जानती हैं कि इन के और सभी के दिलों को मोह लेने वाले मलबूसात सिर्फ और सिर्फ बालाजी ए एक्सक्यूसिव पर ही मिलते हीं ओर उन्हें यहां से ख़रीदी में इन की बचत भी होती है और उन के पैसों का सही मूल होताहै । तफ़सीलात केलिए फ़ोन: 24754455 पर राब्ता पैदा किया जा सकता हैं।

TOPPOPULARRECENT