Tuesday , October 17 2017
Home / Sports / बिग थ्री की मुख़ालिफ़त, पाकिस्तान की आमदनी में 20 फ़ीसद कमी

बिग थ्री की मुख़ालिफ़त, पाकिस्तान की आमदनी में 20 फ़ीसद कमी

बिग थ्री के मंसूबे पर ऐसा दिखाई दे रहा है कि पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड तन्हा खड़ा है। ताज़ा पेशरफ़्त के मुताबिक़ श्रीलंका ने भी बिग थ्री की हिमायत कर दी है। श्रीलंका क्रिकेट के सेक्रेटरी निशा नत्था राना तुंगा ने कहा है कि बिग थ्री के इब

बिग थ्री के मंसूबे पर ऐसा दिखाई दे रहा है कि पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड तन्हा खड़ा है। ताज़ा पेशरफ़्त के मुताबिक़ श्रीलंका ने भी बिग थ्री की हिमायत कर दी है। श्रीलंका क्रिकेट के सेक्रेटरी निशा नत्था राना तुंगा ने कहा है कि बिग थ्री के इबतिदाई मंसूबे पर उन्हें तहफ़्फुज़ात थे लेकिन तरमीम शूदा मंसूबे से श्रीलंकाई क्रिकेट को कोई ख़तरा नहीं होगा।

तहक़ीक़ के मुताबिक़ नए फार्मूले की मंज़ूरी से पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड को आई सी सी की आमदनी के सालाना हिस्सा में से 20 फ़ीसद रक़म कम मिलेगी जबकि हिंदुस्तान इंटरनेशनल क्रिकेट कौंसिल की सालाना आमदनी के 80 फ़ीसद हिस्से का हक़दार होगा। नई सूरत-ए-हाल के बाइस पाकिस्तान के पास टेस्ट खेलने वाले बड़े मुल्कों से सीरीज़ मिलने के इमकानात भी कम हैं।

आई सी सी के ज़राए के मुताबिक़ मुतनाज़ा मंसूबे की मंज़ूरी के बाद अब पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड कुछ लो,कुछ दो में नहीं है। अब बड़ी टीमों के ख़िलाफ़ पाकिस्तान को दो तरफ़ा सीरीज़ कम मिलेंगी। शुरु में बी सी आई जिन सीरीज़ के लिए पाकिस्तान को पेशकश कररहा था अब वो सीरीज़ बंगलादेश और जुनूबी अफ़्रीक़ा के हिस्से में आगईं। मौजूदा हालात में माहिरीन को ख़दशा है कि बड़े मुल्कों के ख़िलाफ़ पाकिस्तानी टीम को साल में एक सीरीज़ मिल सकेगी जबकि नए मंसूबे के मुताबिक़ पाकिस्तान को दो तरफ़ा सीरीज़ से ज़्यादा आमदनी मिलने का कोई इमकान नहीं है।

पी सी बी के मुताबिक़ गुजिश्ता साल इंटरनेशनल क्रिकेट कौंसिल ने पाकिस्तान को अपनी आमदनी में से तक़रीबन सात मिलियन डॉलर्स का हिस्सा मिला। साबिक़ मंसूबे के तहत आई सी सी को होने वाली आमदनी में से 25 फ़ीसद रक़म अख़राजात पर ख़त्म होती थी। जबकि बाक़ी 75 फ़ीसद रक़म दस मुल्कों में बराबर‌ तक़सीम होती थी। नए मंसूबे के तहत आई सी सी को डहाई बिलीयन डॉलर्स की सालाना आमदनी उम्मीद‌ है जबकि इस आमदनी का 80 फ़ीसद हिस्सा हिंदुस्तान को मिले गा।

इस तरह इंगलैंड और ऑस्ट्रेलिया को आमदनी से बड़ा हिस्सा मिलेगा। इस में पाकिस्तान के पास एक रास्ता था कि वो दो तरफ़ा सीरीज़ पर मुआहिदा कर लेता और उसे दो तरफ़ा सीरीज़ से बड़ी आमदनी होसकती थी। लेकिन जुनूबी अफ़्रीक़ा की क़लाबाज़ी और श्रीलंका की तरफ़ से फैसला बदल देने के बाद अब पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड बंद गली में खड़ा है।

TOPPOPULARRECENT