Tuesday , October 17 2017
Home / World / बिग बेन टावर भी पिसा टावर की तरह एक तरफ़ झुकने लगा

बिग बेन टावर भी पिसा टावर की तरह एक तरफ़ झुकने लगा

लंदन २५ जनवरी (एजैंसीज़) पिछले कई सालों से दुनिया भर में लोग इटली के झुकते हुए Pisa टावर के बारे में सुनते आ रहे हैं और हर साल हज़ारों सय्याह इस शाहकार को देखने इटली के शहर पिसा का रुख करते हैं। ताज़ा तरीन इत्तेलात के मुताबिक़ इटली के पिसा

लंदन २५ जनवरी (एजैंसीज़) पिछले कई सालों से दुनिया भर में लोग इटली के झुकते हुए Pisa टावर के बारे में सुनते आ रहे हैं और हर साल हज़ारों सय्याह इस शाहकार को देखने इटली के शहर पिसा का रुख करते हैं। ताज़ा तरीन इत्तेलात के मुताबिक़ इटली के पिसा टावर की तरह लंदन की अज़ीमुश्शान इमारतों में शामिल हग बैन टावर भी झकाव का शिकार हो रहा है।

माहिरीन की जानिब से पेश की गई तफ़सीलात के मुताबिक़ पीस आफ़ वेस्ट मिनिस्टर पर क़ायम ये क्लाक टावर ऊपरी हिस्से से तक़रीबन ढेढ़ फ़ुट तर छा होचुका है जो हर साल मज़ीद बदतर होता जाएगा। जिस की बुनियादी वजह पिछली कई दहाईयों से इस के अतराफ़ में होने वाला तामीराती काम है।

गोमा हरेन का ये भी कहना था कि जिस रफ़्तार से ये टावर झुक रहा है उसे इटली के पिसा टावर के झकाव तक पहुंचने में तक़रीबन 4 हज़ार साल का अर्सा लगेगा लेकिन हालिया 18 इंच तक झुकाव ने बर्तानवी पार्लीमेंट के मुस्तक़बिल पर सवालिया निशान खड़ा कर दिया है और बहुत हद तक इमकानात हैं कि उन्हें पार्लीमेंट हाउस से दरबदर होना पड़ेगा।

वाज़िह रहे कि 1858 मैं तामीर होने वाला ये 315 फुट ऊंचा हग बैन टावर 11 मंज़िला है जिस में 393 सीढ़ीयां मौजूद हैं।

TOPPOPULARRECENT