Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / बिल्स‌ की अदम अदायगी पर बर्क़ी गुत्तेदार की ख़ुदकुशी

बिल्स‌ की अदम अदायगी पर बर्क़ी गुत्तेदार की ख़ुदकुशी

शहर की गलियों और सरकारी दफ़ातिर को मुनव्वर करने वाले एक कोंट्रेक्टर का घर उस वक़्त तारीक होगया जब इस कोंट्रेक्टर ने ख़ुदकुशी करली जिनकी हिदायत और अहकामात की अमल आवरी केलिए ये कंट्टर एक्टर गलियों और सरकारी दफ़ातिर को मुनव्वर करने का

शहर की गलियों और सरकारी दफ़ातिर को मुनव्वर करने वाले एक कोंट्रेक्टर का घर उस वक़्त तारीक होगया जब इस कोंट्रेक्टर ने ख़ुदकुशी करली जिनकी हिदायत और अहकामात की अमल आवरी केलिए ये कंट्टर एक्टर गलियों और सरकारी दफ़ातिर को मुनव्वर करने का काम करता था ,उन्हीं की लापरवाही से इस कोंट्रेक्टर ने ख़ुदकुशी करली ।

बताया जाता है कि 45 साला शेख रमज़ान ने आज अपने मकान वाक़िया चिन्तल बस्ती में ख़ुदकुशी करली । शेख रमज़ान की मौत की
इत्तेला पाकर बलदी कोंट्रेक्टर की कसीर तादाद उस्मानिया जनरल हॉस्पिटल पहूंच गई और अपने शदीद ग़म-ओ-ग़ुस्से का इज़हार करते हुए नाश को पोस्टमार्टम के बाद बलदिया के सदर दफ़्तर मुंतक़िल करदिया । जहां नाश के साथ बलदी कोंट्रेक्टरो ने अपना एहतिजाज दर्ज करवाया ।

बलदी कोंट्रेक्टर ने पोलीस सैफाबाद बिलख़सूस इन्सपैक्टर सैफाबाद ओपिन्द्र की हरकत पर अफ़सोस का इज़हार किया जो
कोंट्रेक्टरस‌ के साथ बदसुलूकी कररहे थे और ग़ैर इंसानी सुलूक करते हुए एहतिजाज कररहे बलदी कोंट्रेक्टर को मुंतशिर करदिया । और बलदी ओहदेदारों के तीक़न पर अपने एहतिजाज को रोक दिया और शेख रमज़ान की नाश को लेकर उनके मकान चले गए । बताया जाता हैकि रमज़ान जो बलदिया के कोंट्रेक्टर थे उन्हें साल 2007ताहाल काम के बिल अदा नहीं किए गए थे ।

शेख रमज़ान के फ़र्ज़ंद शिया अहमद ने इल्ज़ाम लगाया कि बलदी कमिशनर कृष्णा बाबू की धमकी और मुबय्यना सख़्ती के सबब उनके वालिद ने ख़ुदकुशी कर ली । और आज दोपहर फांसी ले ली ।उन्होंने बताया कि तमाम शराइत और ज़ाबतों की तकमील के बावजूद भी उनके वालिद के ज़ेर-ए-इलतिवा बुल्स अदा नहीं किए गए जिनकी रक़म तकरीबन ढाई करोड़ बताई गई है ।

उन्हों ने उनके वालिद की मौत का ज़िम्मेदार कृष्णा बाबू को ठहराया और इल्ज़ाम लगाते हुए कहा कि अगर बलदी कमिशनर वक़्त पर बिल्स अदा करते तो शायद उनके वालिद को ख़ुदकुशी करनी नहीं पड़ती ।उन्होंने बताया कि उनके वालिद ने बिल्स‌ की उम्मीद में अपना सरमाया लगादिया था और ताख़ीर पर क़र्ज़ भी हासिल करलिया था ।

इस के अलावा वालिदा के ज़ेवरात भी फ़रोख़त कर दिए थे । उन्होंने बताया कि सिर्फ़ उनके वालिद ही नहीं बल्कि जी एच‌ एम सी हदूद के कई कोंट्रेक्टरस‌ को आज एसी ही मुश्किलात का सामना है । बताया जाता है कि पुलीस सैफाबाद ने शेख रमज़ान
की ख़ुदकुशी के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहकीकात है।

TOPPOPULARRECENT