Tuesday , August 22 2017
Home / Bihar News / बिहार के राय दहिंदगान में मलबूसात की तक़सीम

बिहार के राय दहिंदगान में मलबूसात की तक़सीम

नई दिल्ली: जनता परिवार और कांग्रेस के एक वफ़द ने आज इलेक्शन कमीशन से मुलाक़ात कर के बी जे पी लीडरों के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा किया है। जिन्होंने बिहार में असेम्बली इंतेख़ाबात के पेश नज़र वोटरों को रिझाने केलिए साड़ियां और दीगर मलबूसात तक़सीम किए हैं।

जनता दल मुत्तहदा के सदर शरद यादव की ज़ेरे क़ियादत वफ़द में जे डी यू , आर जे डी , एन सी पी , कांग्रेस और आर एल डी के क़ाइदीन शामिल थे, मुबय्यना अशिया की तक़सीम को नंगी रिश्वत से ताबीर किया और कहा कि अगर उसे नहीं रोका गया तो मुल्क के जम्हूरी इक़दार से समझौते के मुतरादिफ़ होगा।

मीडिया के नुमाइंदों से बात चीत करते हुए मिस्टर शरद यादव ने ये इद्दिआ किया कि सूरत (गुजरात) के ताजरेन साड़ियां और दीगर मलबूसात जिस पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र की तसावीर हैं, बिहार के वोटरों में तक़सीम कर रहे हैं। चीफ इलेक्शन कमिशनर नसीम ज़ैदी से मुलाक़ात के बाद यादव ने बताया कि इस ख़ुसूस में उन्हें सबूत भी पेश कर दिए गए हैं।

इस मौक़े पर जनता दल मुत्तहदा लीडर ने ड्रेस मेटेरिय‌ल से भरा हुआ एक बैग भी मीडिया को बताया जिस पर मोदी की तस्वीर छापी गई थी। उन्होंने कहा कि ये मसला पार्लियामेंट में भी उठाया जाएगा। इलेक्शन कमीशन ने इस शिकायत का जायज़ा लेने का तैक़ून दिया है।

TOPPOPULARRECENT