Tuesday , September 26 2017
Home / Khaas Khabar / बिहार बी जे पी लीडर का क़ातिल हैदराबाद में गिरफ़्ता

बिहार बी जे पी लीडर का क़ातिल हैदराबाद में गिरफ़्ता

हैदराबाद 20 अगस्त: बिहार की पटना पुलिस ने एक खु़फ़ीया ऑप्रेशन में ख़तरनाक पेशा-वर क़ातिल (शार्प शूटर) को जुबलीहिलस इलाके से गिरफ़्तार कर लिया जो बिहार के नौजवान बी जे पी लीडर अवीनाश कुमार के क़त्ल में शामिल है। 32 साला मुहम्मद राजा मुतवत्तिन पटना ने अपने दो साथीयों अंजुम और अलाउद्दीन की मदद से 6 अगस्त को मुक़ामी बी जे पी लीडर अवीनाश कुमार को सियासी मुख़ासमत के नतीजे में उसे गोली मारकर हलाक कर दिया था।

ये वाक़िया बिहार के सलीमपूर अहराह इलाके में इस वक़्त पेश आया था जब बी जे पी लीडर चाय की दूकान को पैदल जा रहा था। पटना पुलिस ने इसी इलाके में वाक़्ये एक मंदिर के सी सीटी वी कैमरे की वीडीयो रिकार्डिंग की मदद से राजा और इस के दो साथीयों की शनाख़्त करली थी लेकिन ख़ाती क़त्ल के फ़ौरी बाद मुंबई फ़रार हो गए थे।

गिरफ़्तारी से मुताल्लिक़ तफ़सीलात के लिए रब्त पैदा किए जाने पर पटना सिटी के सीनीयर सुपरिन्टेन्डेन्ट आफ़ पुलिस विकास वैभव ने सियासत न्यूज़ को बताया कि अवीनाश कुमार का सियासी क़त्ल है और इस के क़त्ल के लिए बी जे पी लीडर के हरीफ़ ग्रुप साबिक़ कारपोरीटर पन्ना लाल गुप्ता और इस के बेटे ने मुहम्मद राजा और इस के गयाइंग की मदद हासिल करते हुए उन्हें क़त्ल के लिए सुपारी (रक़म) दी थी और बी जे पी लीडर का तआक़ुब करते हुए राजा की गयाइंग ने इस का क़त्ल कर दिया था।

क़त्ल के दौरान राजा ने अवीनाश के सर में गोली मारी थी। उन्होंने बताया कि इस क़त्ल के बाद बिहार में सियासी माहौल गर्माया गया था और गिरफ़्तारी के लिए ख़ुसूसी पुलिस टीमें तशकील दी गई थी और पुलिस की मुसलसल कार्रवाई से परेशान अंजुम और अलाउद्दीन ने पटना के मुक़ामी सब जज के मीटिंग पर ख़ुदसपुर्दगी इख़तियार की थी जबकि मुहम्मद राजा मुंबई से हैदराबाद पहूंच कर जुबलीहिलस इलाके में पनाह ली थी।

TOPPOPULARRECENT